esmaspäev, 6. mai 2013

Kogu tõde seebist.

Kas ma olen ainus, kes satub segadusse, kui on vaja osta seepi või shampooni vms?! Miks on vaja luua seepe, mis (kirjade järgi pakendil) annavad mulle jõudu, ergutavad mind vms? Kõik, mis mina ootan seebist on see, et ta vahutaks ja et ma peale pesu oleksin puhtam, kui ma olin enne.

Ma usun, et vähemalt kõik kutid suudavad minuga samastuda, kui ma kirjeldan tunnet, mis mind valdab, kui ma olen poes naisolevusega, kes peab endale seepi või shampooni valima. Ta teab, millist ta tahab... Ta on ostnud seda juba viimased kaks aastat, aga ikka peab ta vajalikuks nuusutada läbi iga viimne kui shampoonipudel. Ja seda kõike mille nimel? Kamoon, naised, tegemist on seebiga... Vahet pole, kuidas ta lõhnab, puhtaks teeb ta su nagunii. Ja lõpuks võtate nagunii selle sama seebi, milles te saate kindlad olla...
Mina see-eest harilikult ise endale seepi ei osta. Minu seebid-shampoonid tulevad mulle ise koju kätte ja ma võin alati kindel olla, et need on ema poolt üle nuusutatud. Samas, kui ma ise käin seepi ostmas, valin ma harilikult esimese pudeli, millel on selgelt kirjas "for men" ja et tegemist on shampooniga või seebiga.

Ja siis on veel värvilised seebid....
Kellel on vaja, et tema seep oleks värviline?! Sa hõõrud ennast näiteks rohelise lögaga, mis suir hõõrumise peale muutub vahuks. Vaht on tavaliselt ikka valge (kuidas nad seda küll saavutavad), seega ei ole lõppude lõpuks mingit vahet, mis värvi su seep on.
Ma oleksin tõsiselt vaimustunud, kui leitutataks seep, mida annab süüa. Siiani on kõik seebid, mis mulle juhuslikult (või mõnikord vähem juhuslikult) suhu on sattunud väga mõru maitsega olnud. 
Ja mis värk on selle pisaravaba shampooniga, mis on mõeldud beebidele? Ma spetsiaalselt katsetasin, kas on ohutu seda vennale silma kallata ja selgus, et kohe, kui shampoonil tekkis kasvõi väike kontakt minu silmaga, tekkis mul tahtmine silmad peast välja kraapida. Inimesed, ärge seda kodus järele proovige!
Tegemist ei olnud kohe kindlasti pisaravaba shampooniga.

Okei, homme on inka riigieksam ja siin ma olen... Kirjutan seebist... Kuna minu rasvaprotsent on madal, ei ole reaalne, et minust eksami ebaõnnestumise korral isegi seepi saaks teha.

Vastus tuli tund aega hiljem.
http://lisemaailm.blogspot.com/2013/05/seebisoda-kristeniga-krr.html
Kes võitis? Otsustage ise, aga nii ma seda asja ei jäta. IT IS ON!!

Aga loodame parimat. On veel plaan kirjutada paar filmi arvustust ja vb isegi oma kogemusest eksamitega.

3 kommentaari:

  1. kmkm...ja kes oli sinu inspiratsioon?

    VastaKustuta
  2. Tegelikult inspireeris mind kraanikausi kõrval olev jõudu ja energiat andev seep. Värvilise seebi idee oli küll puhtalt sinult :)

    VastaKustuta
  3. Sa kaotasid Kristen :D minu arvates vähemalt.

    VastaKustuta