kolmapäev, 22. jaanuar 2014

7 Põhjust, miks on hea omada tüdrukut.

Ma tean, et ma alles nädal tagasi kirjutasin siia ja ee on erakordselt ebaharilik, et ma juba uue kirjatüki kallale olen asunud, aga kui tuleb tuju kirjutada, siis kes olen mina, et sellele tundele vastu vaielda? Mõtlesin täna anda põhjuseid, miks paraneb minu elukvaliteet, kui mul on tüdruk. Lisaks tavalistele põhjustele, nagu hoolimine, ja lähedus ja intiimsus, on minu arvates palju olulisemad järgnevad põhjused.

Tüdruk on sulle alati toeks.
Ja ma mõtlen nagu füüsilises mõttes. Kui sa oled väsinud on väga hea toetada oma küünarnukk tüdruku õlale ja niiviisi kanda osa oma raskusest üle temale. Kui on eriti väike tüdruk, siis pole midagi hullu, kui toetad käe tema pea peale. Kui oled selline inimene, kes käib koos oma tüdrukuga väljas, siis on see suurepärane võimalus end täiesti täis juua. Sest tüdruk (kui ta sinust hoolib) toimetab su iga hinna eest koju, olles sulle toeks nii emotsionaalselt, mida on vaja, kui sa väga purjus oled, kui ka toetab sind, kui sul on vaja ronida üles trepist, mille astmed hakkavad järsku sinu jalge all liikuma.

Käekotid.
Minul on taskud. Seal on alati olemas telefon, rahakott, võtmed ja huulepulk. Kui aga peaks juhtuma, et mul on vaja toimetada näiteks mõni limonaadi(õlle)pudel kuskile, siis on mul valida, kas ma võtan seljakoti ja näen välja nagu tubli väike nohik, kes liigub kooli poole või kilekott, mis tähendab, et kõik teised inimesed näevad, mida ma täpselt transpordin. Appi tuleb jällegi tüdruk. Kui sa ilusti küsid, siis lubab ta kindlasti sul oma pudeli või mõne muu asja, mille proportsioonid ei luba tal taskus paikneda, oma kotti pista. Selle plaani negatiivsed küljed on, et kui sa tahad seda kätte saada sealt, siis peab sellele tüdruk ka järgi minema, sest kui miski sinna kotti kaob, on ainus inimene, kes selle sealt suudab ära tuua, tüdruk, kelle kotiga on tegemist.

Patuoinas.
Kui sa oled poiss, siis sa tead, et mitte ükski su sõber ei taha su tüdrukuga tülli minna. See tähendab, et on väga mugav kasutada oma tüdrukut ettekäändena, kui sa midagi teha ei viitsi. Sõber kutsub baari? - "Tüdrukul on juba plaanid.", "Kuttidega kluppi vaja minna? - "Tüdruk on haige, pean temaga olema.", Ei viitsi peol olla enam? - "Tüdruk ei tunne end hästi."
Ma tahan sellega öelda, et alati on võimalus mängida seda "tüdruku kaarti" ja sõbrad võivad sind küll kutsuda tallaaluseks, aga kuna keegi ei taha olla see, kes su keelamise eest su tüdruku raevu endale tõmbab, siis ei hakka sind keegi takistama.

Lisaportsjonid.
Minnes tüdrukuga välja sööma on alati super kuulda fraasi "ma enam ei jõua". See tähendab, et sa saad kõik ülejäänu ju ise ära süüa. Ja olgem ausad, nagunii oled sina see, kes peab söögi eest maksma. See söök on nagunii kõik sinu oma ja tüdruk peas olema õnnelik, et sa üldse lubasid tal pool ära süüa.

Looduse nautimine.
Kui on soov minna näiteks tähti vaatama või parki tuvisid söötma, siis mina näiteks küll ei julgeks seda üksi ette võtta. Inimesed vaataksid mind imelikult, kui ma üksi õhtul suurel muruplatsil laman ja taevasse vaatan. Ilmselt leiduks ka selliseid, kes tuleksid mind kividega pilduma. Aga kui ma olen seal tüdrukuga, arvavad inimesed, et ma olen romantiline ja hooliv poiss-sõber. Lisaks sellele, et sa saad nautida loodust, on sul ka ilus ja eraldatud koht, kus nautida oma tüdruku ilu.

Eputamine.
Minu jaoks võib olla see parim kasutus tüdrukule. Tüdruku omamine mõjutab sinu sotsiaalset staatust. Sinu üksikud ja õnnetud sõbrad vaatavad sulle alt üles ja peavad sind endast paremaks, sest sa oled suutnud midagi, millest nemad ainult unistavad. See austus, mida sa saad on otseselt sõltuv sellest, kui ilus tüdruk sul on, mis selgitab ka minu kõrget sotsiaalset staatust. ;)

Head lõhnad.
Vahel ikka juhtub, et jään tüdruku juurde ööseks. Kuna ma olen üsnagi puhtustarmastav, on väga kena käia seal ka pesus. See annab suurepärase võimaluse kasutada erinevaid puuvilja ja jäätise ja igasuguste muude erinevate maitsete ja lõhnadega pesuvahendeid. 
Kuna ma olen poiss, olen ma kohustatud valima endale seepi ja shampooni nii, nagu olen ma seda kirjeldanud oma postituses "Seebisõda". See aga tähendab, et enamasti minu seebid lõhnavad lihtsalt "värskuse" järgi, mis on kaudne termin sellele, et tootjad isegi ei tea, mida see endast kujutab. Tüdruku juures pesemine annab mulle võimaluse pesta end asjadega, mida on valitud seebiletis poolteist tundi ja konsulteeritud sõbrannade ja internetiga. Seega ma tean, et need tooted on üsna safe bet.
Ja häbiga pean tunnistama, et mulle meeldib lõhnata virsiku ja mango järgi.

Selle vastuolulise ülestunnistusega leian, et on õige aeg lõpetada see postitus. Kui tuleb veel häid mõtteid, siis olen nõus seda kirjutist natuke muutma, et pakkuda teile suuremat lugemisrõõmu.

2 kommentaari:

  1. Teist inimest ei saa omada

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul oli sama mõte, kui ma pealkirja valisin, aga parema sõnastuse puudumisel jäin selle juurde ja lootsin, et keegi ei märka.

      Kustuta