kolmapäev, 15. august 2012

Elekterrr!!

Ma tõesti ei viitsi siia midagi praegu kirjutada, aga siiski tunnen kohustust seda teha. Ma ei viitsi praegu kirjutada Norrast, sest mul pole praegu pilte. Seega kirjutan ma oma praktikast Tallinnas.

Neile kes ei tea, ma olen biorobootika praktikal TTÜs. Praeguseks on mul olnud juba kaks päeva praktikat ja ma ei ole teinud absoluutselt mitte midagi, mis oleks kuidagi seotud kas bioloogia või robootikaga. Küll aga olen saanud palju kogemusi elektroonika vallas ja pean mainima, et mulle see asi täitsa istub. Olen juba koostanud kaks circuit boardi (need rohelised plaadid, mis on igas elektroonilises asjas ja mille nime ma eesti keelde tõlkida ei oska).
Olen siin koos Andreasega ja meid juhendab üks kohalik biorobootik, kes näeb välja nagu biorobootik välja nägema peab. Kergelt ülekaaluline, pikk pats, habe, pisikesed prillid ja kõik muu sinna juurde kuuluv. Ei taha teda nüüd küll laita, sest tõenäoliselt on tegemist mingisuguse geeniusega elektroonika vallas. 
Praktika on minu arvates vähemalt vägagi huvitav. Kohalikud robootikud ehitavad seal mingisugust kunstilist kala, kes peaks liikuma nagu päris kala. Seda katsetatakse mingis veetunnelis, kus üks kutt juba teist päeva vahib selle kala liikumist vees. Minu jaoks oleks selline asi üsnagi raske, sest see meenutab natukene kella tiksumise kuulamist, mida ma eriti kaua taluda ei suuda. 

Kuna kell on palju ja mu tahtmine on üsnagi otsakorral lõpetan selle postituse soovides õnne Joonasele (loe "Roland").

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar