esmaspäev, 30. juuli 2012

Läksin kalale.

Nii umbes 4 tunni pärast asun teele Norra poole. Ees ootab mind umbes 2 nädalat kalapüüki. Korra olen juba seal käinud ja Norra jättis ikka väga võimsa mulje. Tagasi jõudes luban siia ka paar pilti panna, et saaksite vähegi aimu sealsest loodusest.

Kell 4 hakkan liikuma vaikselt Soome. Sõidame peaaegu läbi terve Soome, kuni jõuame Põhja-Norra. Sõit ise kestab ligi 15 tundi ja on üks osa sellest reisist, mida ma väga entusiastlikult ei oota.

Ilmselgelt mul seal metsade vahel netti (ega arvutit) ei ole, seega pole erilist mõtet järgmist postitust enne 10ndat kuupäeva oodata.
Võtke aga teadmiseks, et ma olin tubli ja käisin vahepeal jälle verd andmas ja olen nüüd kokku juba 2 liitrit ennast teiste hüvanguks loovutanud.

Soovin teile küike kõige paremat ja loodan, et jõuan eluga tagasi sealt trollide maalt, et saaksin siia vähe pikemalt kirjutada.
Praegu aga soovin teile ilusat und, kuna minule jääb seda nii kolme tunni jagu, ja loodan, et andestate mulle minu suvise vähese kirjutamise.

*norrakeelne hüvastijätt*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar