pühapäev, 8. juuli 2012

Kust tulevad need jutud, et ehitajad pole intelligentsed?

Kes oli see inimene, kes lasi liikvele jutud, et ehitajad on inimesed, kes tegelevad selle alaga ainult selle pärast, et nad mitte midagi muud ei oska?
Igatahes oli tal õigus. Kõik inimesed, kes minuga koos töötavad, on seal selle pärast, et nad ei pööranud koolis õpetaja sõnadele piisavalt tähelepanu. Võin võtta näiteks kasvõi oma töödejuhataja. Tal on küll selline positsioon, et peaks olema vähe haritum, aga võta näpust. Tal on raskusi ka kõige lihtsama matemaatikaga. Töötunde pean ise kokku liitma, sest kui on vaja umbes 10 arvu kokku liita, siis tema mõistus seda enam ei jaga. Ühtlasi proovis ta korduvalt toa pindala arvutada mõõtes ära pikkuse ja laiuse ja siis need liites. Võite ette kujutada, kui raske oli mul sellises olukorras naeru kinni hoida. Lõpuks ma siiski halastasin ja mainisin, et ta peab need kaks arvu omavahel korrutama, mitte liitma.
Ja tema on seal veel üks helgemaid päid.

Ma ei väsi korrutamast, et Rakvere on maakoht. Mind tohutult häirib, et mitte ühelgi minuvanusel poisil pole juukseid peas. Kuna minul siin "omasid jopesid" pole, on neil siin arvuline ülekaal, mis teeb mul nende näost näkku mõnitamise võrdlemisi raskeks. Töökaaslasi olen küll proovinud vähe mõnitada, aga kuna nad ei ole nii intelligentsed, et minu varjatud naljadele pihta saada, pole ka sellel tegevusel enam minu jaoks oma tavalist võlu.

Selle nädalavahetuse otsustasin veeta töiselt ja seda ma ka tegin. Praeguseks olen omadega täiesti läbi ja ma saan ennast lohutada ainult selle mõttega, et viie päeva pärast on jälle nädalavahetus.

Õhtuti pole mul eriti midagi teha ja seetõttu olen vahel olnud sunnitud vaatama telekat. Kes ei tea, siis ma jälestan televiisorit. Sealt tuleb pidevalt üks ja seesama jama, mis on vürtsitatud reklaamipausidega, mis tekitavad minus soovi kellelegi nuga südamesse lüüa. Reklaamipausid on asjad, mis võiksid olla siin riigis keelatud. On palju asju, mida ma väga väga vihkan, aga seal tipus on kindlasti reklaamipausid koos sääskede ja mõttetute vestlustega.
Olen siis käinud vahel lihtsalt naabruskonda uurimas ja leidnud, et läheduses on kõik vajalik olemas. Maxima (mida ma ka vihkan), Reformierakonna hoone, IRLi hoone ja Jehoova tunnistajate koosolekusaal. Seega on kõik tsiviliseeritud eluks vajalik olemas.

Vabandan selle natukene segase ja arusaamatu postituse pärast ja toon ettekäändeks selle, et mul on minu tubakas otsas. Olen terve nädala siin ilma olnud ja kuna ma see nädalavahetus Tartusse ei saanud, ei kujuta ma ette, kuidas ma järgneva nädala üle elan. Mul pole isegi softe, mis aitaksid mind psüühilise sõltuvuse vastu ja seega kestab mul vägagi äkiline võõrutus. Keha õpib vaikselt jälle NADH2-te(vms) tootma ja mina ei saa sinna mitte kui midagi parata.

Soovin teile kõike kõige paremat ja jäägem nägemiseni.

2 kommentaari: