laupäev, 2. veebruar 2013

Ära palun lihtsalt veidi aega unda, eks?

Olen haige. Ikka päris haige kohe. Teisiäpeval oli kirjand ja ma pole sellest alates olnud endine... Kolmapäevast alates ma kooli ei jõudnud. Mind murdis maha haigus, mis on eriti levinud Skandinaavias ja Kanadas. Nimelt on tegemist kurguvaluga. Kolmapäeva hommikul oli kurk nii valus, et lausa kipitas kergelt. Kombineerides selle suure unega selgus, et mina sellest tõvest omal käel võitu ei saa ja seega tegin ainumõeldava teo ja läksin magama. Sellega vabanesin sellest une faktorist ja järgi jäi ainult kerge kurguvalu, mida ei saa tegelikult isegi korralikult valuks nimetada. Kuna ma kolmapäeval magasin väga pikalt, oli mul õhtul keeruline uinuda ja seega otsustasin ma ka neljapäeval "haigusega" kodus olla. Jube hea oli magada ja mitte tunda süümekaid selle üle, et teised peavad parajasti koolis igavlema - PARAS TEILE! 

Eile käisin TTÜs luurel. Pean tunnistama, et nad saavad enda promomisega väga hästi hakkama. Me kõik saime väikse kingikoti, mis sisaldas TTÜ komme (mis on head ja näevad ka väga vinged välja),  pastaka (ka hea, sest mu praegune pastakas hakkab lõppema) ja moblapaela - selle, millega sa teoorias saad mobla kaela riputada, aga mida ei kasuta ükski endast lugupidav inimene. Ei näegi väga nende tootmisel mõtet, sest inimesed, kes vähegi soovivad endast teistele head muljet jätta seda ei kanna. Veel olid meil head kõnelejad, kes nägid kurja vaeva, et meid veenda TTÜsse tulema. Ja pean tunnistama, et ma tahan sinna minna nüüd rohkem, kui varem. Aga esimese aasta õpiks ikkagit veel tartus. Eriala valiks ilmselt mehhatroonika, millest ma väga midai ei tea, aga eks need teadmised tulevad hiljem.

Käisime ka lennusadamas, mis oli üks väga suur maja (angaar), kus elutsesid allveelaevad, niisama laevad ja lennukid. Ei suuda leida sõnud, et kirjeldada pikalt ja laialt erinevaid laevu, sest no kammoon, mida ma peaks suutma kirjutada siia laevadest?? Aga laes olid suured ja vinged propellerid ja mingid pikad rõdud vms olid lainelised ja seega jäin ma nendel kõndimisest merehaigeks ja see laksis.

Aitab, kõik, ärge mind enam segage. See postitus on lühike ja ta sakib, aga see on kõik, mis mul teile praegu pakkuda on, et ärge virisege, ärge toppige oma nina teiste asjadesse ja ärge nokkige minu kallal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar