esmaspäev, 19. märts 2012

VAHEAEG !!!

Siiani on päris tore. Selline tavaline, et saab pikalt magada ja termin "varem magama minema" tähendab ikkagi, et voodisse jõuan kella 2 ajal. Tegevust ja plaane on kuhjaga. 

Eelmine nädal käisin teist korda verd andmas. Peale nende teist kirja oleks vist olnud juba ebaviisakas minemata jätta. Seal oli seekord kirjas, et neil ikka väga väga minu verd vaja. Samas peab mainima, et ka mul on seda kohati väga väga vaja.
Siiski, loovutasin neile selle ühe ühiku. Selle eest sain jälle tassi. Aga selgus, et nende tasside kollektsioon vahetub, mis tähendab, et mul pole võimalik neid kõiki kokku saada. See on nende poolt natukene tõbras tegu, aga ega mul sinna väga midagi parata pole. Veel sain väikese veretilgakujulise märgi, millega mul pole absoluutselt midagi teha ja doonorikaarti, millel on kirjas, et mul on olnud ainult 1 vereloovutus, mis on üsnagi solvav, sest neid on tegelikkuses poole rohkem.

Täna käisin kinos vaatamas filmi nimega 21 Jump Street. Film oli täitsa hea. Plot oli selline tavaline, mida on nähtud varemgi, aga killud olid täitsa meeldivad, et kui otsite huumorit, siis võib täitsa vabalt vaadata. 

Käisin ka koolis LAN Partyl, mis tähendas, et ma võtsin nii kümne ajal rahva peale ja suundusin kooli hokit mängima. Selgus, et inimesed tegelikult ei olnud seda hokit eriti plaaninud, aga näitasin üles ettevõtlikust ja kui juba mina lähen, siis ei saa ka teised tulemata jääda. Oli täitsa huvitav kuni Joonas mul pimedas hokikepiga näo sisse lõi. Muidu oli nagu täitsa trenn kohe - sinikad, verine näpp(mitte ainult minul) ja paistes huul.

Neljapäeval ootab ees kino "Hunger games". Raamatud on nähtud ja peab mainima, et esimene osa oli minu arvates triloogias parim. Seega ootan ma seda esimest osa just kõige entusiastlikumalt. Parem oleks, kui ma ei peaks pettuma.

Veel üleskutse kõigile, kes on huvitatud vaheajal väiksest trennist. Idee on minna MyFitnessi reedel kell 10:30 bodypumpi. Selleks tuleb registreeruda proovitreeningule MFi kodulehel ja lihtsalt kohale ilmuda taskus 3.2€
Kes tulevad, võtke minuga ühendust ja ma garanteerin, et teid ootab ees elu trenn..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar