neljapäev, 29. märts 2012

Soon....

Ja juba homme asun teele Tallinna poole. Nädalavahetusel leiab seal aset Simple Session 12. Kui varasematel aastatel on see olnud veebruaris, siis seekord on ta kuidagi viibinud. Võib-olla on asi selles, et Simpel pole enam sponsor(sellest ka nimi Simple, mitte Simpel), või on asi selles, et sellisel ajal saavad tulla rohkemad sõitjad.
Eelmine aasta käis üritusel umbes 12000 inimest, seega ei saa mitte kuidagi öelda, et tegu on tillukese üritusega - see on Euroopa suurim omalaadne võistlus ja alates eelmisest aastast teenivad sõitjad seal ka punkte , mida nad saavad igal suuremal üritusel ja mis aasta lõpus kokku liidetakse(ei tule see termin meelde, seega peate leppima kirjeldusega. Aga see on nagu ntks vormelis vms).

Ära sõidan homme peale kooli ja tagasi jõuan esmaspäeva hommikul. Plaanis kooli jõuda pole, sest muidu oleksin sunnitud tegema vene keeles ettekande hobustest... Ja ma usun, et seda ei sooviks keegi.

Muudel teemadel mainin seda, et ema tegi mulle särgi. Sellise ilusa. Tegi ta selle pildi järgi ja Kaubamajas maksab selline 90€. Mina siiski arvan, et minu(ema) versioon on parem. Üle pika aja õmbles ta mulle midagi(eelmine asi oli mantel).

Praegu on hetk, mil ma peaksin kirjutama oma kirjandit, aga selle asemel otsustasin oma loovust praegu siin kasutada, mis tähendab, et kui ma lõpuks(võib-olla) kirjandini jõuan, on kogu minu kujutlusvõime/loovus ära kasutatud. 

Proovisin elus esimest korda kätt beer pongiga ja avastasin, et mul on sel alal annet. Ei teagi, kas on tegemist kaasasündinud andega või olen lihtsalt väga palju pallidega mänginud. Ühtlasi proovisin ka kätt pinksis, kasutades reketi asemel kirvest. Ei ole iseenesest väga pöörane idee, aga tundus täiesti ajuvaba, mis tähendas, et see oli suurepärane mõte. 

Uurisin sessioni videoid ja avastasin, et sel aastal on ka Sister's session, mis tähendab, et naised sõidavad. Registreerunuid oli täpselt 11. Vaatasin ka nende videoid ja pean tõdema, et naised ei oska sõita. Isegi maailma tipp on enam-vähem minu tasemel, mis tähendab muidugi, et taset pole ollagi. Üks neist oli intervius öelnud, et sõidab peaaegu sama hästi kui enamus kutid, aga tema videos see ei kajastunud. Mul on neist lihtsalt kahju - mul pole iseenesest midagi selle vastu, kui naised rattaga sõidavad, aga kui nad tõesti ei oska sõita, siis mida nad ronivad võistlusele teiste inimeste aega raiskama. Nagu tõsiselt, see pole enam isegi naljakas.

Vaatasin ka kuttide videoid ja tundub, et latt on see aasta ikka väga kõrgele seatud. Tulevad ilmselt trikid, mida pole mitte keegi varem näinud ja trikid, mida mitte keegi pole varem teha julgenud.

See üritus on minu jaoks üsnagi aasta tippsündmus. Olen käinud juba umbes 5 aastat järjest ja ikka ei väsi sellest.kui saab käidud ja eluga tagasi jõuan, siis luban, et proovin vähe rohkem tähelepanu oma blogile pühendada. Tõotab tulla huvitav elamus, eriti kuna see on esimene aasta, mil ma olen seal täisealisena(mitte, et see mind varem takistanud oleks).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar