kolmapäev, 4. aprill 2012

Los juegos del hambre.

Sessionil käidud!!!!!
Väga awesome oli. Mul on rake sõnadesse panna seda, kui väga see mulle meeldis. Teadke siis vähemalt seda, et see oli kindlalt aasta tippsündmus. Mitte miski ei saa sinna isegi lähedale. See oli mul viies külastus sinna ja pean tõdema, et üritus läheb iga aastaga aina paremaks. Kui varem pidi kleepsude jaoks ise vaeva nägema, siis seekord toodi ka need lausa kätte. Sain 5 A4 täit kleepse ja ajakirju jms asju, mida ma mitte kunagi ei kasuta ja absoluutselt ei vaja.
Ühtlasi pakkus ka Nescafe seal tasuta kohvi, mis kulus hommikuti marjaks ära - Suur tänu ! Lionil oli selline kena foam pit, kuhu väikesed lapsed hüppasid, püüdes krabada šokolaadi, mis tavaliselt täpselt nende haardeulatusest välja paigutati. See oli igati meeldiv meelelahutus kohvi kõrvale.

Nagu ma juba varem mainisin, siis olen arvamusel, et rula on mõttetu ja jura. Session mind ümber ei veennud. Ikkagi tekib okserefleks nähes mõnda rulatajat. Selle sõidu vaatamine on lihtsalt nii igav, et ma parema meelega vaataks seda, kuidas käbi puu otsas vananeb. Nagu tõsiselt, juuste kasvamine on ka palju huvitavam. 
Olulisi kiidusõnu pole öelda ka Sister's sessioni kohta. 11-st sõitjast ilmus kohale täpselt 8. Seega võib öelda, et ainus hea asi selle juures oli see, et ta oli lühike. Trikke need naised seal väga ei teinud. Enamuse ajast koperdasid niisama seal väljal ringi ja arvasid, et kui nad korra publikule lehvitavad, on see väga vinge trikk. Tundus, et isegi Catfishil(kommentaator) oli raske neid kiita. Ta korrutas pidevalt seda, et box jump on liiga suur jms. Siiski, minu arvates polnud see eriline vabandus ja seega olen ma jõudnud otsusele, et ma jälestan neid edasi.

Majutus oli minu tädi juures, kes tundus olevat arvamusel, et kui ma ühe einega vähemalt 3 kilo juurde ei võta, siis ma ei söönud kõhtu täis. Ma pole elus pidanud nii palju nii tihti sööma. Jõulud olid ka parajaks katsumuseks, aga see oli juba üle mõistuse. Aga söök oli lausa vapustav. Tema õde, minu vanaema oli ju Eesti parim kokk(aastal 1970 vms). 

Sessioni tulemused mind siiski väga ei rahuldanud. Ootasin eelmise aasta teiselt kohalt natukene võimsamat esinemist, aga kutt lasi ikka väga lõdvaks. Seega lootsin, et ta jääb esikolmikust üldse välja, aga juhtus nii, et ta sai jälle teiseks. Võitja oli jällegi härra Bezanson, kes tegi seal ikka väga julgeid liigutusi. Tal õnnestus isegi viimasena rajale minnes leida jooni, mida mitte keegi polnud varem kasutanud. Ntx Sõitis liftiga üles ja hüppas sealt rattaga alla(kirjeldasin seda üsnagi kehvasti, aga kui vaatate mõnda SS-i videot, siis mõistate).
Minu selle aasta lemmik Harry Main tuli kolmandaks. Ma olen veendunud, et ta oleks pidanud vähemalt teiseks tulema, aga seda ei juhtunud. Ta tegi trikke, mida teeb terves maailmas ainult tema ja tema sõitu oli lausa lust vaadata.


Enne sessionit nägin ära ka The Hunger Games'i. Ma ei taha selle filmi kohta midagi halvasti öelda, aga mulle tundus, et midagi jäi ikkagi puudu. Stoori oli selline, nagu raamatus, mis tähendas, et üsnagi hea, aga liiga õnneliku lõpuga. Terve filmi peale oli ainult üks kurb koht ja ka see rikuti ära, kui katniss sai kohe võimaluse kõttemaksuks. Aga noh, see pole filmi, vaid raamatu süü. Filmis oleks võinud olla natukene rohkem verd ja võitlust. Põhirõhk oli siiski stooril ja kui tuli mõni taplustseen, siis kaamera värises suurest hirmust nii, et mitte midagi aru ei saanud. Muidu teostus ja filmi välimus olid suurepärased. Kõike oli kujutatud nii, nagu ta mulle raamatut lugedes tundus, mis on ainult hea, sest kui ma juba midagi ette kujutan, siis ma teen seda hästi.

Aitasin siin vähe keemia ülesandeid lahendada ja pean tõdema, et isegi nüüd, kus ma peaksin olema omandanud koga keskkooli keemiaalased teadmised, ei saa ma ikkagi mitte midagi aru. See lihtsalt pole minu ala. Ülesanded tundusid kõik olevat vormis "Maril oli 3 õuna, ta andis 2tk Jürile, arvuta päikese mass". Ehk teisisõnu - lahendamatud.

Üle pika aja üks korralik postitus. Vähemalt midagigi millega rahul olla. Ja tundub selline mõnus moment, millega see pikk kirjutis lõpetada.
ENJOY!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar