pühapäev, 29. aprill 2012

Ma olen segaduses.

On möödunud jälle üks tegus nädal(siin blogis võrdub nädal kümne päevaga). Enne, kui ma lähen edasi muu jutuga mainin, et alustasin 365 day challengiga. Pole plaanis seda just aasta aega järgida, aga mõtlesin, et alustaks õige nädalaga. Proovin nüüd järgmised 7 päeva siia iga päev kirjutada ja rääkida, et kuidas täpselt ma oma ülesande täitsin. Mul on küll tunne, et feilin juba homsega, aga eks näeb. 

Käisin kinos vaatamas Battleshipi, mida on väga raske kommenteerida. Ei saa kohe kindalasti öelda, et film oleks igav olnud, aga minu jaoks jäi sealt midagi puudu. Esindatud olid kõik elemendid, mis teevad filmi huvitavaks: plahvatused, laevad, tulnukad, tehnoloogia, Rihanna, pensionärid jms. Võib-olla oli asi selles, et kuna filmi tegid samad kutid, kes tegid Transformerid, siis ootasin ma neilt vähe rohkemat, aga üldiselt minagi neile ette heita küll pole.

Ühtlasi toimus öölaulupidu. Juba teist aastat järjest käisin seal oma häält ära karjumas. Minu laulmine oli sama, mis eelmine aasta - kõvasti ja valesti. Siiski nautisin ma seda kohalikku melu ja ka laulude valik oli see aasta erakordselt hea(parem kui eelmine aasta). Peale laulude oli korraldajatel kujutlusvõime otsa saanud. Kõik muu; pildistamine ühel ajal, trampimine jms oli täpselt sama, mis eelmine aastagi, et selles mõttes oli üritus suht sama, mis eelmine kordki.

Minu elus oli vist mingisugune jumalik sekkumine. Ma ei soovi sellest üksikust juhtumist eriti rääkida, seega räägin ma selle mõjust minu tulevasele elule. Ma ei tea, kas oli tegu ääretult õnneliku juhusega, või mängis rolli lihtsalt pime õnn, aga miski hoidis ära juhumi, mis oleks minu elu igaveseks muutnud. Ärge mult küsige, et mis sündmusega tegu oli, sest mul pole plaanis teile vastata. 
Ma olen sellest nii vaimustuses, kuna tegemist oli ikka väga paljude erinevate asjade väga täpse kokkulangemisega. See kõik tundub nii ebareaalne, et mul pole muud valikut, kui kahtlustada jumalikku sekkumist.
See aga ei tähenda, et ma oleksin nüüd kristlane vms. Ma leian ikka veel, et ei ole eriti mõtet elada oma elu reegleid järgides lihtsalt igaks juhuks, et äkki satun ma taevasse, mida ei pruugi olemaski olla. Ei taha nüüd ühtegi religiooni solvata, aga ma kardan, et ma teen seda sellegi poolest.
Elada terve elu järgides kindlaid reegleid, millest vähimgi kõrvalekaldumine toob kaasa igavese põlemise põrgus lihtsalt selleks, et sul oleks parem järgmine elu. Kui nüüd mõelda selle peale, et mingid hindud usuvad, et kõik, kes surevad, sünnivad koheselt uues kehas ja see keha ei pruugi olla tingimata inimese oma. Kui nad on oma elu halvasti elanud, sünnivad nad lihtsalt järgmine kord mingi eriti limase elukana ja olgu see neile paras.
Eeldusel, et ma valiksin omale mingi religiooni, oleks minu valik ilmselt kristlus. Seda selle pärast, et minu arvates on see kõige kindlam tee. Maailmas on palju erinevaid religioone ja ega nad kõik ei saagi õiged olla. Saab olla ainult üks lugu sellest, et kuidas maailm loodi. Kui(ja ainult siis kui) tegemist oli ikkagi mingi jumalusega, on maailma loomise kohta ainult üks teooria, mis tähendab, et ainult üks religioon võis selle ära arvata. Ma valiksin kristluse selleks, et kui see osutuks selleks "õigeks" ja ma oleksin valinud midagi muud, oleksid karistused kõige karmimad. Olles näiteks juut, ja surres selgub, et sa oled kogu aeg valet jumalat kummardanud, põled sa igavesti põrgus. Samas kui kristlane surres avastab, et Mooses oli see õige siis suht No big deal.
Ma siiski kardan, et ma ikka pole sellest puust, et suudaksin uskuda, et keegi üks isik on selline, kes kontrollib kõigi elu. See lihtsalt tundub kuidagi liiga keeruline ülesanne ühele isikule.
Ma ilmselt lähen selle peale välja, et usun, et võib-olla on mingisugune kõrgem võim, mis vahel üht-teist maailmas timmib, aga muidu ma oma elustiili väga ei muuda. Tuleb lihtsalt loota, et kui ma eksin, siis see eksisteeriv jumal on minu hingele armuline ja ei saada mind selle kirjutise eest otse põrgusse.

Ja järjekordne üleskutse. Kõik poisid ja tüdrukud, Teisipäeval kell 10:30 BodyPumpi. MyFitnessis. Eelnevalt tuleks kodulehel registreerida proovitreeningule ka kaasa võtta 3.2€. Kohti peaks praeguse seisuga jätkuma kõigile soovijatele, et ma loodan, et vähemalt keegi näitab üles ääretut vaprust ja tuleb sinna trenni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar