teisipäev, 1. mai 2012

Failiure.

Läks ja laulis see 365 day challenge. Tundub, et ma pole ikkagi suuteline ennast nii plaju kätte võtma, et siia iga päev mingi märk maha jätta. Polnud eile kodus ja seega ei saanud ma ka teada seda, et mis minu päevane challenge oli. Õhtul muidugi sain, aga siis oli juba tsuti hilja seda järgima hakata. Tänast kirja ma pole isegi veel kätte saanud, seega  ei ole ma ka kindel, et kas ma olen tänase päevaga selle ülesande sooritanud.
Igatahes ma foldin selle ära. Otsustasin, et ma saan ka ilma selleta, et mingi kutt mulle meilile korraldusi saadab, väga hästi ise hakkama. Selle tõestuseks koristasin täitsa omal algatusel toa ära.

Ja ega ma muud ei tahtnudki öelda. Teadke, et ma pole suuteline siia liiga tihti mingit sodi kirjutama, et palun käige vahel ka väljas, mitte ärge reipige seda refresh nuppu.

2 kommentaari: