pühapäev, 20. mai 2012

BUSSIJUHIIIIID !!!!



Tegemist pole mingi suvalise pildiga. Näitan siinkohal täpselt ära, kuidas bussijuht mind väga osavalt trollis.
Olles koduukse avanud, nägin kui buss nr 18 minu nina alt minema sõitis. Siiski, ma ei lasnud sellel ennast morjendada ja vaatasin kiirelt, et mis kell 1 tuleb. Selgus, et ma täpselt jõuan ja asusingi kohe teele. Liikusin mööda punast joont, mis tuleb alt paremalt nurgast. Jõudes Soinaste-Riia ristile, nägin, et buss number 1 seisab punktis tähistatud 1-ga. Olin rõõmus ja asusin peatuses rõõmsalt teda ootama. Ristil (punktis number 2) jäi ta foori taha. Ootasin siis agaralt edasi, aga kui tal tuli roheliseks läks, otsustas ta, et ta ei võta mind peale ja keeras lihtsalt paremale liikudes nüüd mööda rohelist joont. Esimene reaktsioon oli selline "dafuq ta teeb tüüpi?". Siis jõudis mulle kohale, et ilmselt ta mind siiski peale ei võta ja vb oli tegemist hoopis number 5 bussiga, mis tõesti läheb sealt kaudu. Asusin siis teele mööda punast joont punkti 3 suunas. Teel sinna nägin, kuidas buss tuli sealt pisikesest tänavast ja jätkas oma tavalist sõitu. Vot siis olin ma küll vihane. Ma polnud bussiga eksinud. Ta lihtsalt oli otsustanud, et teeb väikese kõrvalekalde, et mind mitte peale võtta.
Selline suhtumine mulle ei meeldi. Eriti mingilt "klienditeenindajalt", kes peaks ikke veenduma, et täidab oma kohust ja et kõik osapooled jääksid tema tööga rahule. Igatahes, tegemist oli bussijuhi poolt väga alatu teoga ja ma loodan, et see ei lase tal vähemalt täna öösel magada.

Ühtlasi on ka käes see hetk, kus ma saan jälle doonordama minna. Kui keegi värsketest täisealistest, kes tunnevad, et on vähemalt 50kg, soovivad minuga ühineda, siis tehke seda kiiremas korras, sest minu plaan on minna lähiajal, sest eelmised tassid hakkavad vaikselt juba ära kuluma.

3 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Bussijuhid saavadki palka selle eest, et trollivad sõitjaid. Kuidas sa seda veel ei tea?

    VastaKustuta
  3. Ja mina naiivselt uskusin, et kliendid on kuningad... Ma pean kogu oma maailmavaate ümber kujundama.

    VastaKustuta