laupäev, 14. aprill 2012

Mees sõnast...

Lubasin kirjutada, aga varem polnud sellist aega, mida siia pühendada. Siiski, kuupäev pole oluline. Homme ei alga enne, kui ma üles ärkan, seega olen ma veel täpselt graafikus.

Kogemata kombel lülitusin FBs timelinele. Mul pole ikka õrna aimugi kuidas see juhtus, aga nüüd tundub, et mul tuleb sellega elada. Lisandub veel kohustus endale mingisugune huvitav Cover disainida. Plaanis on teha sarnane pilt, nagu siin blog üleval ääres on. Ainult, et teine tsitaat ja hobuse pilt. Ilmselt lisandub blogi link ka ja kui tuleb mõni hea idee, siis eks ma lisan sinna. tõmbasin spetsiaalselt Photoshopi ka, et ei peaks alati Paintiga jändama, aga praegu tundub ikkagi, et paint on kasulikum, sest seal ma isegi tean, mis ma teen. Photoshopis vehin niisma mingi pintsliga ringi.

Jõmmis sai vähe kava kohendatud ja seega on jälle suures osas  kehas tunne, nagu oleks peksa saanud. See on suurepärane tunne, kuna see näitab, et asi mõjub.

Arvestustenädala esimene pool on läinud üsnagi hästi. Bioloogias oli meil täpselt sama töö, mis B-klassil, mis tähendas, et mul vedas, kuna töös olid juhuslikult täpselt need asjad, mida ma õppinud olin. 
Muusika oli nagu.... muusika. Ristsõna ja siis lahendus. Minu koostatud ristsõna oli ääretult lihtne. Ma tõesti ei osanud seda enam lihtsamalt teha(ma ei osanud seda ka raskemalt teha, aga see pole oluline). Ntx 4-täheline sõna, teine täht on Ö ja küsimus : koht, kus olid kõik naisheliloojad? ja ega teised oluliselt sellest ei erinenud.
Brandon, suur tänu selle lihtsal ristsõna eest, mida ma lahendama pidin. Sinu küsimused olid küll sõnastatud mulle kohati tundmatute sõnadega, aga tundus, et ma sain enamusest jagu.

Aga praegu on mul jube uni ja seetõttu ei ole ma suutelin rääkima kõigest muust huvitavast. Ühtlasi ei tule mulle ka muud meelde, mis tähendab, et on sobilik aeg soovida kõigile head dööd jms.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar