esmaspäev, 5. märts 2012

Vähemalt keegi tahab mind.

....või vähemalt minu verd. Sain verekeskuselt kirja which goes a little like this:

Lugupeetud doonor KRISTEN PLOOM

TÜ Kliinikumi Verekeskus vajab hädasti Teie 0 - verd.

Verevarud Apos ja O neg on väga minimaalseks jäänud !
Rõõmsat kevadet ja Teid oodates Tartu Verekeskus :)

On küll plaanis minna lähiajal doonoriks, et kui keegi täisealistest on piisavalt julge, siis võtke ühendust ja vast leiab sellise aja, mis sobiks kõigile. Soovitan soojalt. Ise ei käinud seal just selle pärast, et teha head, vaid rohkem selleks, et teada saada täpselt, et mis tunne see on, kui sult võetakse ligi pool liitrit verd.
Tasuks sain endale tassi. Seal oli vist 3 või 4 erinevat tassi, mis tähendas, et ma seadsin endale eesmärgiks kõik erinevad kokku korjata. Aga muidu minek oleks nii nädala või 2 pärast, et eks vaatab kuidas selle ajaga lood on. Kaasa on vaja võtta ainult dokument(ja veri), aga muidu on see ka kõik. 
Minu veri on üks haruldaseid(0-), mis teeb minust ühe sellise tähtsa doonori. Loodan, et mind koheldakse ka siis vähe eriliselt, aga ega sellele lootma jääda ei saa.

Tahtsin siia ka paar pilti lisada, aga antud hetkel minu arvuti mulle seda ei võimalda.

Minu Windowsi 30-päevane trial versioon on üsnagi läbi. Täpsemalt peaks see lõppema homme. Siiski, tegin mingi tsiki-briki ja nüüd ootan ja loodan, et ta veel homme ei lõppe. Kui aga asi ei lähe päris nii, nagu ma loodan, tuleb mul jälle Windows uuesti installida... Et hoidke pöialt.

Homseks on vaja teha inkas kõne. Kell on 21:44 ja ma pole seda veel alustanudki. Plaan on selline, et mõtlen mingisuguse enam-vähem rahuldava teema valmis ja lähen klassi ette improma. Inglise keeles on see veel võimalik, aga kui proovida sellist trikki vene keeles, siis ega sealt ilmselt head nahka ei tuleks.

Bodypumpis on sellest nädalast uus kava. Ise lähen seda laupäeval proovima. Siis on eriline trenn, mis kestab 20min kauem ja mida annavad kaks treenerit. Kui kõik seal hästi läheb, osalen ka pühapäevases bosypumpis. Mul on aga tunne, et päris nii hästi see ei lähe, aga eks me näeme. Kui see esimene elamus on seljataga, võin võrrelda kahte erinevat kava ja loota, et seal on midagi sellist, mis oleks väärt kirjutamist.

Saxobeat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar