teisipäev, 28. veebruar 2012

Väike hot piff

Üldiselt on nüüd lugu nii, et mina Siimu olemasolu enam ei tunnista. Vähe sellest, et ta täna kooli ei ilmunud, aga ta on mulle ka võlgu. Keegi temaga viimastel päevadel kontakti pole saanud ja seetõttu tuleb loota, et taga on juhtunud mingi jube õnnetus. Isiklikult mina loodan, et ta käis jälle kuskil raadil ja seekord pillas seebi. Ma poleks endast seda uskunud, aga tõesti, sa oled ainus inimene, kellele ma seda soovin: Palun astu LEGO peale!! 

Tänane robootika oli jälle selline tavaline legodega mängimine. Oli üks meeldivamaid tunde, sest oli vaja ainult masin valmis ehitada. Tavaliselt tuleb leiutada sinna juurde ka mingi jube keeruline programm, aga seekord piisas ainult robotile kahest käsust. Esimene, et oota 2 sekundit peale nupuvajutust, ja teine, et tuiska täisgaasil minema. Kuna Siimu(nüüdsest S*tapead) ei olnud, sain ma täitsa ise selle roboti disainida ja valmis ehitada(üks kätepaar oli siiski puudu). 
Minu leiutis töötas väga hästi, kui me ei arvesta seda, et tal oli raskusi kõigi oma hobujõudude maha saamisega ja ta ei olnud võimeline sõitma sirgelt. Siiski, võib vist öelda, et projekt oli edukas ja üldiselt võib tulemusega rahule jääda.

Täna käisin autoga trennis. Muidu pole midagi erilist, aga mainin ära, et tänased ilmastikuolud muutsid teekatte olukorra viisakalt öeldes "huvitavaks". Ei tegelikult mulle meeldis. See tähendas, et sai ka esiveolise autoga tänavatel vähe lustida. Gripi polnud teega üldse ja seega ma rohkem suusatasin seal tee peal ,kui sõitsin. Aga eks see olegi üks neist talvemõnudest.

Väike Hot Piff oli jällegi Kevini vaimusünnitis. Järjekordselt tegutses seal meie juures üks kena näitsik. Tasub mainimist, et tal olid blondid juuksed ja valge maika. Vorm oli suurepärane. Seega ristis Kevin ta VHP-ks. Mulle läks see väga hinge ja seetõttu arvan, et see ületab ka uudise(blogi)künnise. Pilti mul kahjuks lisada pole, aga võite vast ise ette kujutada.

Tean, et te arvasite, et ma täna ei kirjuta siia midagi - eile ju kirjutasin ja eelmine kord jäi ligi 2 nädalat vahele. Aga vot võta näpust. Siin see tekst on. Pole just kõige informatiivsem, aga ajab asja ära. Hoiab teie uudishimu üleval ja näitab, et ma pole oma lugejaid unustanud.

apõofmhõapohm.   :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar