pühapäev, 5. veebruar 2012

Palju õnne Kevini õde(Mari-liis) !!

Vahepeal on toimunud palju erinevaid asju, mis on väärt siin ära mainimist. Alustan siis kõige hilisemast ja kirjeldan oma kogemust autopesulas. See polnud nii traumeeriv ja hirmus, kui ma oleksin oodanud, aga see oli ka minu esimene kord. Selle kohta polegi väga midagi mainida, sest ma usun, et kõik suudavad endale ette kujutada vihaselt pöörlevaid harjaseid, mis lähenevad sulle aeglaselt aga kindlalt. Ära ma siiski seal ei uppunud ja kuigi auto oli pärast üsnagi jääs, ei juhtunud ka sellega midagi erilist.

Vähe huvitavam jutt on see, et eile õhtul kinos käies, läks kino katki. Meile täpselt ei öeldud, et mis selle põhjustas, aga tulemus oli see, et filmi lõpp jäi nägemata. 
Film, mida vaatama läksin oli mingisugune "Video...midagi". Hakkas ta igatahes Cinamonis 22:10 ja pidi kestma 83 minutit. Ära nägime sellest natukene üle tunni, siis kadus pilt ära. Niikaua, kuni oli pilt, oli ka film üsnagi huvitav, aga kui tuli kõigest aru saada ainult kuulates, läks osa selle filmi maagiast kaduma. Varsti viskas see musta ekraani vaatamine inimestel üle ja nad läksid mingit töötajat teavitama. Meile tuldi ja öeldi siis, et tasku keeras ventilatsiooni kinni. Ei mõista täpselt, et kuidas on see ventilatsioon seotud sellega, et meile pilti ei näidatud, aga las ta olla. Meie saal polnud ainus, kes sellega kannatas - kõrvalsaalist evakueeriti samuti kõik inimesed. Positiivne on aga see, et meile anti tasuta pilet ükskõik mis filmile vabalt valitud kellaajal. Tuleb valida mõni 3D film, sest need on kõige kallimad ja niimoodi saame kino kõige paremini üle lasta. 
Koju otsustasime liikuda takso abil, sest oli see eilne öö ju kõige külmem. Taksojuht oli viisakas ja pani taksomeetri alles siis tööle, kui meil oli juba pool teed läbitud. seetõttu tuli ka arve vähe väiksem kui tavaliselt.

Vaikselt tiksub nüüd internetti uusi Top Geari osasid. Väljas on juba koguni terve esimene episood ja lisa on oodata ilmselt esmaspäeval. Kui keegi oskab selle informatsiooniga midagi kasulikku teha, siis pole tänu väärt, kui aga teid see väga ei huvita, siis on see täitsa oma probleem, et selle lõigu läbi lugesid ja seeläbi ligi pool minutit oma armetust elust kaotasid.

Üldiselt tahtsin ma ka täna kirjutada siia vähe lähemalt sellest, et miks mulle meeldivad maikades tüdrukud ja mis suhe on mul hobustega, aga kuna minu arvuti ei ole ikka veel töökorras, olen ma sunnitud kasutama läpakat, mis tähendab, et ma kirjutan seda siin oma vanemate valvsa pilgu all ja ei saa seetõttu olla päris nii avameelne kui mulle meeldiks.

Aga olge ikka mõnusad edasi ja ärge laske külmal ilmal tuju alla viia.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar