neljapäev, 2. veebruar 2012

Õues on külm...


...aga ärgem laske endid sellest segada. See, et on külm, pole mingi põhjendus, et jääda koju. Mina näiteks jään koju alles siis, kui õue minek tähendaks kindlat enesetappu(see tähendab, et mina kooli ei ilmu, kui õues on rohkem kui 27 kraadi külma). See on selline optimaalne temperatuur. Alla selle muutub asi juba eluohtlikuks. Muidugi võib olla ohtlik ka juba 0 kraadi, aga seda ainult siis, kui sa oled selline inimene, kes magab pargipingil ja veedab oma päevad Rimi parklas oksendades. Teised inimesed on ohus alles 27 kraadi juures.

Lõpuks sain kätte ka oma load. Tõsi, ma sain juba ligi kaks nädalat tagasi kätte loa sõita, aga nüüd sain ma endale ka juhiloa, mis pole mingi suvaline kokku volditud paberitükk, kuhu on keegi midagi peale joonistanud. Pilt on võrdlemisi kehva, aga seal peal on nii palju turvaelemente, et ega seda eriti näha ei ole ka. See eest on seal üks minu elu parimaid allkirju. Näeb lausa kalligraafiline välja. 

Praegu avastasin enda jaoks nimekirja lauludest, mis on esindatud bodypumpis. On päris tore kuulata neid ka nii, et ei pea pisarsilmil punnitama. Mõned laulud(näiteks soojenduse oma) kõlavad ikka paremine trennis, sest seal on märgatavalt parem bass. Aga muidu pean kiitma seda lauludevalikut. Ei tea täpselt, et kes on see inimene, kes koostab kava ja valib muusika, aga ta saab oma tööga suurepäraselt hakkama.
Lisatud on ka nimekiri:

Warmup: Resuscitate Me – September
Squats: The Edge Of Glory (Glory Mix) – Red Beans & Rice
Chest: Smells Like Teen Spirit – Ninth Immortal
Back: The Tide – Twilight
Triceps: Till The World Ends – Britney Spears
Biceps: Eye Of The Tiger – Altiyan Childs
Lunges: Fading Like A Flower (Club Radio Mix) – Dan Winter
Shoulders: Hands Up! (Sample Ripperz Remix) – Jens O
Abs: Rolling In The Deep – Colourbox
Cooldown: Fade Into Me – David Cook

Mulle isiklikult meeldivad siit peaaegu kõik lood, aga mõned lihtsalt natuke rohkem kui teised. Kõige vähem meeldib ilmselt see Edge of Glory. See tuleneb sellest, et selle looga kaasnevad mõned eriti valusad mälestused. Kõige meeldivam on vist see viimane, sest tegemist on väga hea rahuliku looga, mis paneb lihased juba iseenesest venima seal trenni lõpus

Muidu tahtsingi mainida, et sain load ja et õues on külm. Nüüd, kus see on tehtud, ei pea ma tundma ennast süüdi, et jätan oma lugejad igavusse. Lõbustage ennast kuulates neid laule ja teadke, et kui te olete kodus haiged, siis see on teie enda süü. Ma ei hakka siin nimesid nimetama, aga kui sa oled kodus haige, siis tea, et sa oled selle kuhjaga ära teeninud.

Paras sulle!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar