neljapäev, 16. veebruar 2012

Kõigepealt küsige endalt, et mida te teate TURNIKEEDEST.

Pole siia juba ammu pilte lisanud. Ei tunne eriti süümekaid, aga vahel ju võiks. Sirvisin siis telefoni ja leidsingi midagi, mis on blogikõlbulik. 
Alustab tänasega. Bussis kohtusin ühe huvitava inimesega. Tegemist oli sellise tüsedapoolse mehega, kes riietus nii, nagu on näha allpool olevatel piltidel. Asi tundus vähe imelik ja lähemal vaatlusel selgus, et ta kannab ka kõrvarõngaid. Lisaks olid tal küüned värvitud ja üpriski vapustav sõrmusekollektsioon. Rõhutan jällegi, et siinkohal ON tegemist mehega. Ma tean, et tolerantsus on praegu väga moes, aga kui see tähendaks sellise asjaga sõbrustamist, siis suudan ma tolerantsusele ei öelda.
Siiski, loeb see, et inimene on õnnelik(või ajukahjustusega). Inimesi on erinevaid ja kes olen mina, et neid arvustada. Sellest hoolimata ma arvustan neid. Antud juhul, kui te peaksite seda kutti kunagi tänaval nägema, siis palun tehke mulle teene ja lükake ta järgmise vastutuleva auto alla.
See on teoorias üsnagi kohutav, et ma soovin kaasinimestele halba, aga on tõesti inimesi, kelle puhul ma loodan, et nad kohtuvad õhtul koju minnes karja näljaste huntidega.








Teie arvamused turnikee kohta osutusid (ilmselt) valeks. Tegemist on selle pöörlevate kombitsatega värava moodi seadeldisega. See antud mudel pole vist eriti töökindel, sest enamuse ajast on ta olnud katki ja inimesed on olnud sunnitud "kasutama keelumärki". Pole päris kindel, mida selle keelumärgi kasutamise all mõeldakse, aga ilmselt on tegemist mingisuguse salajase teatega. Kui kellelgi õnnestub see kood murda, siis olge palun nii lahked ja andke ka mulle teada.
Vahepeal võite mõelda, et kust on tulnud selline sõna nagu turnikee. Minul ja Kevinil see ei õnnestunud. Siiski, ma googeldasin seda ja selgus, et see on päris sõna, mitte mõni MyFitnessi väljamõeldis või trükiviga. Siiski, kas on mõtet avalikul sildil kasutada sõna, mida teavad terves Eestis võib-olla 10 inimest?

Arvestuste nädal on möödunud üsnagi etteaimatavalt. Täna oli füüsika arvestus, mis läks peaaegu täpselt plaanipäraselt. Reemann küll üllatas mõne pisikese muudatusega, aga enamus tööst jäi siiski muutmata, mis tähendas, et tuli lihtsalt kogu vajalik tekst "konspektist" paberile panna.
Homme ootab ees matemaatika, mis seekord tähendab jällegi taandamisvalemeid ja trigonomeetriat. Ma ei suuda sõnadesse panna seda vihkamist, mida ma tunnen siinuste ja koosinuste vastu. See inimene, kes need välja mõtles on üks neist, kes võiks auto alla jääda. Kuigi tema ajal ilmselt hobuse alla...

Ja ma pole seda hobuse asja veel unustanud. Ma ootan lihtsalt õiget hetke. Leidsin ka ühe päris huvitava blogi, kus põhiteemaks on just hobused. Pean tunnistama, et ma ei saa mitte millesti aru. Ei ole kindel, et hobusega on üldse võimalik nii paljusid asju teha, nagu seal on kirjeldatud. Samas mina tean, et hobusega(või hobusest) saab ratsutada, teda saab silitada, saab teha burgereid ja liimi.

Pildid on üsnagi suvakad. Omavahel neil mingit seost pole, aga arvasin, et need võivad olla sellised meelt lahutavad. Kui ei meeldi, siis ütle ja ma tulen ja köhin sinu pihta ja loodan, et sa saad mult mõne nakkuse.

asoufbgafngadjfohjp,.ühõ

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar