esmaspäev, 4. juuni 2012

Kuidas öelda kõva häälega Arantxa?

Kõigepealt vabandan ette selle tulevase postituse eest. See võib tunduda solvav, kui sa oled:
Kaia Kanepi
Eestlane
Rumeenia vasaraheitja
Spordikommentaator
Tartu Vangla asunik
Neeger
Triin

Vaatan siin seda Kanepi - Rusi mängu ja peab tunnistama, et vaatepilt on üsna kurb. Ma ei hakka rääkima siin otseselt mängust, aga sellest, mis mängu tegelikult eriti ei puuduta.
Sattusin vaatama RolandGarros.com-ilt mängu skoori ja avastasin mängijate pildid. Ja kui ma nüüd päris aus olen, siis Arantxa Rusi poolt vaatas vastu selline väike päike. Vaade oli kohe väga meeldiv. Samas, kui ma vaatasin sinna Kanepi poole peale, siis esimesed mõtted, mis pähe tulid, olid seotud Tartu Vanglaga. Nagu tõesti, sealt pildilt vaatas vastu mingi Rumeenia vasaraheitja. Kui ma ei teaks, et ta on eeslane, siis mina teda ei tunnistaks. On natukene kurb olla eestlane, kui teda niimoodi avalikult telekas näidatakse - nime taga "EST" ja puha.
Veel kurdan ma kommentaatorite üle. Nad väga ei viitsinud oma tööd teha ja kui nad ka suu lahti tegid, tuli sealt sellist Captain Obvious-i jura. Nagu, ma ei taha kuulda seda, mida ma näen ka ise väga hästi. Selline informatsioon ei aita mind mitte vähimalgi määral. Rääkigu parem mingitest varasematest matšidest või vähemalt millestki huvitavast, aga mitte nii, nagu nad seda tegid.

Ja nüüd edasi rõõmsamatel teemadel. On alanud arvestused. Esimene - matemaatika on möödas ja tunne on päris hea. Homme ootab ees bioloogia, aga kuna mul on juba "õrn aimdus", mida ta küsib, siis am üleliia ei muretse. Kõik selle mure, mis mul vähegi on, jätan ma kunsti arvestuseks. Olen juba kokku oma 2 tundi õppinud ja peab tunnistama, et ma olen aru saanud niipalju, et ma ei ole võimeline seda kõike ära õppima. On valida, kas ma õpin ainult osad teemad, või hoopis igast teemast natuke. Ise kaldun vist selle viimase kasuks. Tuleb loota, et ma ikka tsutike meeldin beierile ja ta halastab mulle. Rahvas räägib, et ta on tegelikult väga kaastundlik isiksus, aga eelmine aasta ta demonstreeris seda, pannes mulle 3+, et ma selle peale väga lootma jääda vist ei saa.

Kui sa tunned ennast sellest postitusest kuidagi puudutatuna, siis tea, et ma ei mõelnud seda kirjutades absoluutselt sinule(kui sa pole Kanepi või Arantxa). Kui on kaebusi, siis tehke nendega ikka sama, mis alati ja jätke endateada.

4 kommentaari:

  1. Ehehehe, ma olen meelitatud, aga miks sa mind mainisid? Ma ei leidnud kuskilt eriti midagi, mis konkreetselt minu kohta käiks.

    Beieriga on see lugu, et õhtu enne arvestust on ülimalt tark tegu 20 teemat pähe ajama hakata. Pigem õpi esimesed või teised 10 teemat selgeks nii hästi, kui suudad, ja saad 3 kätte. Mina kraapisin sel aastal 3+ kokku. Vedas hullemat moodi, sest ma ei saanud teps mitte teemasid, mis mul kõige selgemad olid.

    VastaKustuta
  2. Sinu panin sisse lihtsalt igaks-juhuks.
    Aga kunstiga just alustasin ja tundub, et edeneb ikka väga visalt. Käin trennis ära, siis äkki läheb paremini. (:

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hea suuvärgiga räägib Beierile Mustpeade majast ja Eiffeli tornist ja saab ikka 5. Usun, et saad hakkama. :)

      Kustuta
  3. I appreciate the support ja hoiame pöialt.

    VastaKustuta