teisipäev, 4. september 2012

Am I the only one...?

Jah, ma olen tagasi ja plaanin edaspidi kirjutada jällegi vähe visamalt. Ei viitsi ilmselt eriti pikalt kirjutada, aga kui ma suudaksin näiteks 1-2 korda nädalas siis mingi jälje maha jätta, siis oleks ju täitsa kenasti, sest nagu ma uurisin, siis näiteks augustis kirjutasin ma siia täpselt ühe korra, mis mõjus minu lehe vaatajatele laastavalt. Praegu on vaatamistega kord nii ja kord naa. Kui näiteks pühapäeval oli midagi 40 vaatamisega, siis eile oli neid täpselt 6. Täna on jälle selline rahuldavam number, aga ma tean, et te suudate paremini. Ma ise ka vaatan, et kui keegi sellest asjast väga ei huvitu, siis pole ka minul seda mõtet siin enda jaoks kirjutada.

Igatahes, kool on olnud viimased kaks päeva nii, nagu üks kool juba kord on. 70% tüütu ja 30% lõbus. Kõige jubedam on see vara ärkamine ja kui järgmisena tuleb kohe bioloogia tund, siis on küll tunne, et võiks ju oma elu lõpetada vähe kiiremini, kui seda Kraana teeb. Matemaatika on samuti kohati selline, et parema meelega laseks ennast 75 minutit nüri lusikaga pussitada, kui kuulaks seda tõenäosusteooriat. Aga peab mainima, et seltskond on suurepärane ja päevad on tihedad, et aega puhkamiseks jääb ikka väga vähe.

Olen viimasel 4 päeval teinud korralikult trenni ja proovin seda taset mitte alla lasta, mis tähendab, et ei tohi tekkida ühtegi trennivaba päeva. See tundub raskena, sest juba praegu soovin sellest loobuda, aga tuleb loota, et ma ei murdu pinge all ja saan vähemalt 2 nädalat sellega hakkama.

Täna autot garaasi pannes tekkis mul küsimus, et mida teeb keskmine eestlane, kui autot parkides tuleb raadiost mingi hea lugu. Mina isiklikult otsustasin umbes 3 minutit niisama autos garaasis istuda ja lahkuda alles peale loo lõppu. See polnud mul esimene selline juhus ja ma lihtsalt mõtlesin, et kas on meil siina ka teisi, kes tegelevad sellise rumalusega.

Tulevikus on plaan ka  minna hokisse tagasi, aga paregu lihtsalt pole seda ajakest. Tuleb loota, et tekib mingi selline vaba päev, aga praegu seda küll kuskilt näha ei ole.

Täna peate leppima sellise lühema kirjutisega, aga ärge ikka päid norgu laske ja olge ikka püsivad külastajad.

Ühtlasi oli see minu 150nes postitus, et olge minu üle uhked, sest ma arvasin, et tõenäoliselt see number ei muutu isegi kahekohaliseks, aga vot tutkit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar