kolmapäev, 19. september 2012

Audioraamatud.

Nagu lubatud, kirjutan nüüd nendest uudsetest leiutistest vähe lähemalt.
Algselt olin ma väga audioraamatu vastane, sest tundus suts imelik kuulata tundide viisi, kuidas mingi kutt sulle vaikselt kõrva unejuttu puhub. Nüüd aga pean tunnistama, et see tunne on kuidagi lõõgastav. See annab sulle võimaluse teha mitte midagi ja ometigi on sul võimalus öelda, et sa teed midagi.
Paned klapid kõrva, viskad pikali ja kujutad ette, et sa loed raamatut (või vaatad filmi oma kõrvadega). Praegu läheb mul juba 5s raamat üsnagi lühikese aja jooksul ja pean mainima, et need 5 ei jää mu viimasteks. 

Praeguseks on läbi kolm raamatut John Greenilt, üks Stephen Kingilt ja praegu on käsil The Great Gatsby.

Stephen Kingi The Long Walk oli üsnagi masendav, aga vähemalt huvitav. Terve raamat oli kuttidest, kes lihtsalt kõndisid nii kaua kui jaksasid. Stardis oli neid 100 ja kui kellegi tempo liiga madalaks langes, lasti ta lihtsalt maha. Lõpuks selgus ka võitja, kes oli kokku kõndinud umbes 300 miili, mis minu jaoks tähendaks seda, et ma oleksin olnud umbes 280 miili tagapool kuulihaavaga  kraavis. - Soovitan

John Greenilt olen lugenud (kuulanud) Abundance of Kathrines, Paper Towns ja Looking for Alaska. Kõik olid vägagi meeldivad ja võin julgelt soovitada ka teistele. Isiklik lemmik oli Abundance of Kathrines, aga ei oskagi päris täpselt öelda miks.

Kõik need raamatud on mul praegu ka arvutis olemas, et kui on kellelgi soovi, siis andke teada ja ma võin hea meelega neid jagada. Kui ei soovi miuga otseselt ühendust võtta, siis on need raamatud ka torrneti kujul saadaval ja iga google kasutaja on tõenäoliselt suuteline need üles leidma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar