kolmapäev, 27. aprill 2011

2 Õmblust.



No tere päevast kõigile,

täna kella 18:50 ajal juhtus mul üks väike õnnetus. Nimelt sõitsin mööda riia tänavat(kõnniteel) ja järsku mu rattal driver andis järgi. Jalg libises pedaalilt ja järgmine asi oli see, et tundsin, kuidas asfalt mu näolt nahka rebib. Ajasin end ruttu püsti, et vaadata, ega keegi ei näinud kuidas ma crashisin, kuni märkasin, et verd tiba tilgub. tegin kiire pildi ja otsustasin, et kõige targem oleks kiirabi kutsuda. Tegin kõne ära ja ligi 5 min hiljem oli kiirabi kohal. Autojuht avas ukse ja vaatas mulle otsa, küsides "Kus/kes kannatanu on?" vastasin(endal pool nägu verega kaetud), et eks ikka mina(tundus üsnagi ilmselge, aga noh...).

Dvi, viidi mind autosse ja nägu tõmmati mingi nuustikuga puhtaks(jube valus oli, sest nägu oli tiba liivane ja see arst ei viitsinud oma käsna ka välja vahetada.

See selleks. Jõudsin traumapunkti, kus ma istusin ja ootasin 10-15 minutit(veritsedes meelega põrandale). Lõpuks lasti mind sisse, sain jälle kiire puhastuse ja mingi agar praktikant viis mind õmblema. Arst vaatas üle ja ütles, et ühest õmblusest piisab, Praktikant tegi 2 ja oleks kolmanda ka teinud, kui arst teda seal takistanud poleks. Tuimestusest niipalju, et kui ma selle kohta küsisin, öeldi et vast kannatan selle "ühe" õmbluse(pärast ühe veel) ikka ära......Kannatasin. Siis oli vaja mulle anda mingit asja, mida nad kutsusid "roheliseks"(ma hakkasin juba lootma...), aga sain hoopis mingit kergelt rohekat löga näkku, mis pidi "NATUKENE" kipitama. Nüüd võin ma ausalt väita, et ärge usaldage arste, sest see kipitas ikka OLULISELT rohkem kui lihtsalt natuke. Tundus, nagu mu terve nägu põleks.

Mingil ajal peale seda lubati mind kodusele ravile ja ei saa öelda, et ma seekord pääsesin ehmatusega. Atm istun siin nägu paistes ja kirjutan oma romaani. Homme vähemalt kooli minema ei pea. Kathlustan, et mu kiiver ka mulle vist praegu pähe ei mahu, nägu ikka normaalsuurusest kergelt üle.

Aga dvi aitab kah praeguseks. Homme vb kirjuta, kui igav mul on siin kodus, kui ma ei julge oma nägu õues näidata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar