pühapäev, 24. aprill 2011

I've been everywhere.

Phhh.. Pole tükk aega siia midagi postitanud, seega ei teagi kust alustada.

eeee... Meil on minivaheaeg, pmst reedest esmaspäevani on vaba(esmaspäev kaasa arvatud BOOYEAH).

Õnnistasime neljapäeva hilisõhtul Gunnari(nimed muudetud, siin ja edasipid) uut maja sisse. Sealt jäi meelde, et "haigelt vinge oli, kuni ta ütles, et on 13".

SUUR REEDE...

....möödus siis pmst voodis korraliku peavaluga. A koju jõudes pidin enne tiba oksi lõikama kui sain sleepmodi minna. Ärkasin orienteeruvalt kella 6 ajal(õhtul) ja päev oli igat pidi huvitav.

Veel oli üle pika aja pidu M-juures(nimi peidetud), kus oli võrreldes eelmiste kordadega üritus üsna.......lahja. Pmst asi lõppes tüngakõnedega( nagu wtf). Kõned tegin mina(võtan vastutuse), neist meelde jäi kõne Beierile , kus ta seletas mulle põhjalikult Ioonia samba kapiteelist. Veel suhtlesin kellegi Helenaga(ei muuda nime, kuna pole isegi kindel kas õige on). Sealt jäi meelde: tema: mis treffneri? mina: HUGO TREFFNERI!. aga tsau ma pean minema mul ema tuli koju.

Homme on ÖÖlaulupidu, ostsin eile juba lauliku ka ära(1€) minek on kindel, et tulge kõik, saab nalja.

vsjo.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar