pühapäev, 10. aprill 2011

I want it all.

Niii, jsut lõpetasin vene keele powerpointi ja teksti. Sellega kulus ligi 3 tundi.... Homme pean siis veel pmst vene keelset seosetut teksti pähe ajama. Tore on see, et ma ei saa aru millest ma täpselt räägin, seega ma ei pea muretsema, kas ikka klapib jutt.

Täna oli muidu ka tegus päev. Hommikul trenn ja siis kohe kunsti õppima. kulutasin ligi 10 minutit, vaadeldes ja lõpuks tõdedes, et mu klaviatuur meenutab tsikuraati.

Tundub, et arvestuste nädal keerab ikka mõistuse päris sassi. Siiski ma loodan, et see nädal vaid lõppeks ja saaks selle viimase 6 nädala mitte-õppimisega tegeleda, eriti kui siis kunsti ka ei ole.

Reedel oli mul keemia AB arvestus ja tundus, et läks päris hästi. 4 tuleb kindlasti, kui mitte viis.

eeeeee rihkem vist atm mul öelda ei ole.

Ciao!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar