esmaspäev, 18. aprill 2011

I'm on a Boat.

io, pmst on nüüd blogimisse väike vahe sisse tulnud. Oli ju arvestuste nädal ja seekord oli vaja isegi õppida.

Pmst tulemused jätavad seekord tiba soovida, aga midagi väga hullu ei ole.

Ilm on ilus ja BMX-i hooaeg on ametlikult avatud. Rolleri tõin ka linna ära nüüd trennis jms käimine tiba lihtsam. Kaherattalistega oli väga võimas peale sellist pikka talve sõita.

Üldiselt keemia AB läks siiski üsna hästi, arvestades seda, et eelnevaid teadmisi ei olnud. Täna hommikul oli ka esimene geograafia eksamikursus, kuhu ma ennast lolli peaga kirja panin. Pean siiski tõdema, et kuna uni oli liiga magus, puudusin sellest tunnist. Aga pole viga, kuna kooli jõudes oli Seevri üks esimesi inimesi, kellega ma kokku juhtusin. Sain talt väikese peapesu(väikese, kuna tal oli kiire) ja kaks paberilehte, mille sisu ma pole veel jõudnud uurida.

Batuudis sai ka käidud. Tegin 36 flipi* ära(olen endaga väga rahul) ja proovisin ka gainerit, mis nõuab minu jaoks ikka korralikult julgust.

a tänaseks siis aitab kah, et ma lähen sleepmodi ära.

dööd.


*36 flip - tagurpidi tirel(õhus) koos täis kere pöördega(nagu pöörlen ümber oma telje 360 kraadi).

2 kommentaari:

  1. Avastasin ka su blogi!
    Päris huvitav lugemine :)

    VastaKustuta
  2. Usu mind, geograafia eksamikursus on üks igavamaid tunde üldse :D

    VastaKustuta