teisipäev, 26. aprill 2011

Eestlane olen ja eestlaseks jään.

Pmst eile käisin ÖÖlaulupeol. Üritus oli võimas. Kassitoome org oli kuhjaga rahvast täis ja mingil hetkel avastasime ühe sellise suurema treffneri bande. Üldiselt me seal siiski laulsime,(kõvasti ja valesti) aga sai ka muud nalja tehtud.

Tahtsin siia ka ühe toreda lindistuse panna, aga kuna see on ainult helifail ja siin saab lisada videot või pilti, siis ma ei viitsi hetkel jändama hakata, et muusikale mingi pilt taha panna ja sellest video teha.

Lindistuse kohta võin öelda, et seal oli kuulda ka minu laulmist,(mis oli muidugi kohutav) aga lõviosa tuli siiski ülejäänult paarilt tuhandelt inimeselt ja sellelt kutilt, kes sinna mikrisse karjus(ei mäelta tema nime, aga PRILLITOOS).

Nüüd on see koht, kus ma tavaliselt kirjutaksin millestki muust, aga pole väga siia midagi lisada.

Ajaa, Tuletõrjeõppus vms, joppas ja tuli Reemanni tunnis. Siiski oli harukordne juhus ja Ta oli isegi klassis. Algul, kui häire alles tuure kogus, ta jutustas oma kuulsaid lugusid, mis olid muidugi väga põnevad, aga tema kohustused läksid tal tsipa meelest.

Jõudsime lõpuks siis õue ja seal Ta siis seisis, rääkis juttu meiega, kuni dire tuli ja talle meelde tuletas, et kõik ootavad tema järel, et ta oma kohustusi täidaks. Sellepeale küsis Reemann, et Mis kohustusi!? Selgus, et ta oleks pidanud meid üle lugema, aga selle asemel ta lihtsalt viipas käega, öledes, et kõik on kohal. Päris koom oli vaadata.

Nüüd võin vast öelda, et olen oma mõtted paberile(klaviatuurile) pannud.

bb

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar