kolmapäev, 24. august 2011

Been busy..

Pole ligi nädala siia midagi kirjutanud. Seda selle pärast, et ma arvan, et mul läheb sellega mingi pool tunnikest ja seega tundub, et mul pole seda aega. Lisaks on mul vaja mingit ühte head ideed, mis algataks selle tuhina, et ma kirjutaksin siia midagi. Üldiselt ma ei kirjuta siia, kui mul pole midagi öelda. Praegu aga on. Ja näidata ka.

Käisin mäkis...twice. Muidu polegi midagi erilist, aga algas see(esimene trip) nii, et vaatasin sõbraga 9GAGis pilte ja avastasime pildi BIG MACist. Kutt ütles, et tahaks. Poole tunni pärast olime juba mäkis. Teine trip tuli sarnaselt, aga käisime bussiga(viimase bussiga tol päeval). Õues oli pime ja bussijuht lasi terve tee gaas põhjas. Ei peatunud ühesgi tee peal olevas peatuses, lasi punasega üle ristmiku jne. Lõunaka juures(käisime tolles mäkis) oli tal lõpp peatus. Seega mõtlesime, et võtame söögi kaasa ja ruttu bussiga tagasi. Mäkk oli tühi. teisi kliente absull polnud. Joogid kallati meile pudelist(mitte masinast vms) ja jääga ei hakatud endale üldsegi tüli tegema. Positiivne külg oli, et mul oli kõige kenam teenindaja, mitte Magnus(nagu sõbral). Seega seal tiba vestlesime ja kohe kui söök käes oli sprintisime bussini. Oli elu kiireim mäki trip. :D

Sõbraga lõunakas mingi hetk olime tiba väsinud ja istusime jäääärele maha. Ja oi kui õige otsus see oli. Mingi väike poiss sõitis selle torudest tehtud nikerdisega ka tema skill oli vähe kesine. Ma ei halvusta, aga seda oli ääretule naljakas vaadata, kuidas ta seal toru küljes rippus ja iga paari sekundi järelt pikali kukkus. See lõbustas rahvast oma pool tundi.

Autokool läheb ka kenasti. Praegu pole seal mitte midagi uut ja huvitavat kuulnud, aga ma ei kaota veel lootust. Ei tea kas mainisin juba, et 40 teooriatunni asemel on nüüd 26 !!! jeee, ma saan kiiremini sellega ühele poole. Homme saan loodetavasti mingid sõidutunnid ka kirja panna.

Kabin on tulemas. Ei mäleta täpselt kas see oli 29 või 30ndal. Igatahes väga vahet pole, sest mul on mingi faking esmaabi kursus! ja kuna see on kokku 16 tundi, jaotatakse see "kenasti" kahe päeva peale ära. 29 ja 30 august... -.- asi algab ka alles kell 16.00, et pean ennast sealt kuidagi vabaks võimlema. Igatahes kõigile lugejatele ka, kes on HTG-s. HTG pidu on tulemas ja ma loodan kõiki oma lugejaid seal näha, isegi kui teie loodate, et te mind ei näe seal... Kes sellest midagi ei tea, võtke kasvõi minuga ühendust.

Käisin ka uuesti batuudis. Vinge oli. 180 front on üsnagi lukus ja ka sideflipil sain nipi kätte. Vigastasin ka endal põlve, et väga matkata ma lähiajal ei plaani.

Eile polnud absull tuju, et minna rattaga sõitma, seegategin ainuvõimaliku valiku ja läksin sõitma. Orienteeruvalt 10min pärast olin juba küünarnuki veriseks kukkunud ja põlv valmistas põrgupiinu... Seega võib vist öelda, et retk oli üsnagi suur kordaminek.

Aga kas keegi täna 21:45 kinno viitsib? Crazy, Stupid, Love. vaatama. Pole vaja muretseda, tegu on komöödiaga ja kui rahvasuu ei valeta, ka hea komöödiaga.

Paar pilti ka mis ma vahepeal kogunud olen:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar