kolmapäev, 10. august 2011

Dashboard


Pildid Ihastest väikesest trennist, kus ma nüüdseks juba 2 korda olen käinud. Positiivne on see, et nüüd on ka Arena avatud ja järgmisest nädalast hakkan jälle seal käima.

Panin ennast just(nagu 2-3min tagasi) autokooli ka kirja. Nüüd pean neile ainult viima 3 eset:(nagu filmis juba...)
Perearsti tõend - Olemas(täna käisin sain) Seal mõõdeti ainult vererõhku...
ID kaari koopia - Olemas
1 Pilt - eeemmm... midagi uuemat pole, aga nii 3-4aastat vanu ikka leiab.

Tööl sai nüüd nädala selgroog murtud ja on kena mõte, et ainult 2 tööpäeva veel.

Eile käisin sõpradega Tartuffil(ei oska neid suuri-väikseid tähti sinna paigutada) ja tundus, et film nagu polnudki päris "main event". Film oli West is west vms, mille teist osa East is East olime juba kooli vaadanud. Ja juba siis ei meeldinud see... Aga peale filmi sisustasime oma aega muude tegevustega, nagu järjekorras ootamine(kas siis kohvi või pizza omas...) jms.

Ma tean et tahtsin siia veel millestki kirjutada, aga praegu tõesti ei tule ette. Kui tuleb siis... aaaaaaa, ma mõtlesin, et ma lähen täna varem magama. Nagu nii vara, et kohe kui see postitus kirjas on. Et kui sa seda loed siis ma ilmselt juba magan.

JA NÜÜD TÄHTIS OSA!!

Homme kõik Tartu laululavale Singer-Vingeri kontserdile!!!! Pilet on kohapeal ~10€ vb tiba rohkem/vähem. Üritus algab 21:00. Kui oled tulija siis võta palun minuga ühendust, siis saame minna kohe suurema kambaga ja nii ongi huvitav.

On plaan mingil ajal veel enne kooli rahvas kokku ajada ja ka batuudis korra ära käia, et kui on soovijaid siis soovitage kuupäevi vms.

Head ööd kõigile!
Head päeva ka.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar