esmaspäev, 15. august 2011

Läks täista meelest...

...siia midagi kirjutada.

Aga see on viga, mida ma suudan kerge vaevaga parandada.

Töö on nüüd läbi, aga sain numbri, kuhu helistades saan vajadusel veel tööd... Peab ka selle ära proovima. Ei oskagi kohe selle vaba ajaga midagi peale hakata.

Eelmine nädal sai käidud Tartuffil(2 korda) ja puha.

Eile oli Joonase sünnipäev, et soovin talle ka siin palju õnne ! :D Piljard oli tore, aga ei õnnestunud seekord need löögid päris nii kenasti kui oleksin soovinud. Hoolimata selles, et sai eelneval õhtul sõbraga harjutamas käidud.

Praegu(tegin isegi kirjutamisse väikese pausi) leidsin köögist mingisuguse ussi. Sai temast umbes 4min videomaterjali, et vast teen mingi väikese mini-editi temast. Seega olge minu Juutuubiga ka kursis.

Vahepeal on tegelikult väga palju juhtunud, aga kui ma nüüd mõtlen, siis ei leiaga väga mdagi, millest kirjutada.

Mitu päeva oli juba plaan kirjutada, et muidu tuleb siia liiga pikk jutt, aga praegune tekst on küll veidi pettumust valmistav.

Korra käisin rattaga sõitmas ja seegi oli võrdlemisi lühikene retk.

Viisin ka autokooli oma paberid ära. Sinna jõudes oli uks lukus ja keegi telefonile ka ei vastanud. Käisin siis linnas natukene ringi, ise iga natukese aja tagant proovides kas keegi vastab mul palvetele. Ei vastanud. Lõpuks ikkagi võttis keegi telefoni vastu ja ütles, et moment oli lõunapaus.Raisad... Igatahes käisin siis läbi ja andsin oma paberid ära.

Arsti tõendiga, mis lubas mul autorooli istuda, pidi olema jube kontroll. Minul mõõdeti vererõhku ja küsiti, kas ma vahepeal minestan, et tehke omad järeldused.

Ostsin endale Minecrafti. Ei tea, miks ma seda tegin, aga tegu on nüüd tehtud. Ja ei kahetse väga. Mitu päeva olen seal juba endale sellist korralikku maja ehitanud ja praegune on lausa kunstiteos. Kui meeles panen paar pilti ka. Esimesed katsetused meenutasid pigem akendega kasti kui maja, aga sealt maalt on olnud ikka korralik areng. Eks pildilt ole näha.

Väikene pilt, mille leidsin. Vana, aga ikkagi väga loominguline.

Ja kui keegi head laulu tahab siis kuulake Hold My Hand - Akon & Michael Jackson. Tean, et sellele teisele kutile meeldisid lapsed ja ta transformeerus neegrist tavaliseks inimeseks(olen rassist alates sellest, kui üks neeger mult Inglismaal digika rotti lasi..), aga ta oskab ikka ääretult head muusikat teha. Oskas*

Aga vaatab kui see ussikese video valmib siis vast kirjutan jälle midagi. Ja kui läheb too meelest, siis kirjutan ilma ussikeseta.

Ja btw homme Batuuti umbes kell 12, et kui keegi on huvitatud, siis lihtsalt ilmuge kohale.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar