neljapäev, 4. august 2011

Midagi peab siia kirjutama ka siis kui pole midagi öelda.

Ja nii ongi.

Pmst olen käinud tööl ja ongi suht vsjo. Esmaspäeval juhtus mul tõesti väikene õnnetus. Peale tööd mõtlesin et pikutan natukene(kell oli umbes 7) ja järgmisena ärkasin üles hommikul kell 5. See oli ikka paras põnts mulle teades, et jäin umbes 5-st tunnist oma elust lihtsalt ilma...

Registreerin ennast ka autokooli ära kohe kui mul arstitõend(saan kolmapäeval), pilt(ei tea kuna teen) ja koopia ID kaartist(vast saan tööl ära teha). Uus grupp alustab 16 august. Ja kursus kestab umbes 2.5 kuud, seega saan ma load ikkagi alles sünnipäeval.

Täna niitsin muru ja lõhkusin niiduki ära(kogemata muidugi) ja praeguseks hetkeks on Epic Sax Guy 10 tunnine versioon juba 2 tundi mul taustaks mänginud.

Ja pmst ongi kõik. Nädalavahetuseks on suured plaanid, aga eks näeb kas neist ka asja saab. Kui saab siis on siia ka midagi korralikku kirjutada ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar