kolmapäev, 31. august 2011

Mahlad

Ja ongi käes... See suur... Mida me kõik nii rõõmalsat oodanud oleme(mõni vb mitte nii rõõmuga)... Ma räägin muidugi koolist. Alustame homsest. Käisin kooliasju ostmas ja see tähendab, et väljusin poest kahe pastaka ja tutika malliga(eelmine on puru mu pinali põhjas).

Pole terve nädala siia kirjutanud, kuna mul tõesõna polnud blogi mõtteski. Vabandan. Kooli ajal vast kirjutan rohkem, aga eks näeb.

Sõidutunni sain ka endale kirja pandud. Järgmine neljapäev....ja ülejärgmine.. ja jne.

Ega polegi väga sellist, mida ma tahaksin siin jagada, et see kiri jääb siin võrdlemisi lühikeseks.

Tahtsingi öelda, et ma ei plaani siinset tegevust veel niipea lõpetada ja mul praegu pea eriti ei lõika, seega ma kirjuan siia üsnagi suvalist teksti. Ja kirjutan ka edaspidi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar