pühapäev, 4. september 2011

Koer

Ja homsest jälle kooli. Eelmine koolinädal oli täitsa kena ja meeldiv. See tõotab tulla natukene erinev(ja pikem). Aga eks peab jälle ära kannatama. Nagu tööl elasin "pauside" nimel, elan nüüd nv-de nimel.

Käisin Keviniga MyFitnessis proovitreeningul ja peab tunnistama, et koht on märgatavalt ilusam(ja suurem) kui Arena. Säravad uued masinad saalis vaatega Rimile. Aga rinnalt surumise pingid olid kuidagi ebamugavad(nii tavaline kui ka kaldpind), kõhtu teha on seal ka kuidagi kehva. Masinad on uued ja kuidagi "kahtlased". MyFitnessis pole ka Luike, mis on kohe SUUR miinus. Ja seal pole ka ujulat nagu Arenas. Tahtmise korral võisin seal alati ujumas käia. Mitte, et mul kunagi oleks see tahtmine olnud, aga mul oli see võimalus. Et pole päris ära otsustanud, kas jään Arenasse või lähen üle MF-i. Et andke nõu ja soovitusi.

Kooli kohta niipalju, et vähemalt on tunnid lebod ja õppida pole vaja(vähemalt enne arvestusi mitte). Rahvasuu räägib küll, et 10 klass oli lebo ja 11 jube, aga ma plaanin saata selle aasta üsnagi sarnaselt mööda nagu eelmise.

Hakkasin oma vanu laule uuesti kuulama ja avastasin, et mõned olid isegi päris head. Ei saagi aru, miks nende kuulamise lõpetasin vms.

Kohustuslik inglise keelne raamat sai ka läbi, aga selgus, et inglise keelt mul see periood pole. Seega oleks pidanud ka seda asja vähe edasi lükkama. Leidsin ka oma kirjanduse kohustusliku lugemise nimekirja üles ja olen selle lugemisega poole peal(nimekirja lugemisega, mitte raamatutega).

Käisin ka kinos paar korda. Viimane oli Cowboys & Aliens, mis oli muidu täitsa tore film, aga point oli ääretult kesine.
Tulnukad olid tulnud maale kulda kaevandama, aga seda mille jaoks neil seda kulda vaja läks, seda me ei saanudki teada. Lisaks öeldi, et tulnukad röövisid inimesi selle pärast, et avastada meie nõrkusi vms, aga lahingus pmst lasti inimesed ihtsalt õhku, etväga vahet pole mis nõrkusi nad sealt otsisid jms. Aga peale selle mulle see film täitsa meeldis.

Käisin ka "kaaslasega" Crazy, Stupid Love vaatamas. Film oli päris naljakas. Mitte küll samal tasemel, kus paikenb Horrible Bosses, aga sellegi poolest naljakas. Filmi tegi eriti naljakaks hea seltskond ja kõrvalt kostuvad kommentaarid.

Minu söögivahetund on peale kolmandat tundi, seega olen tiba pettunud, kuna hommikul ma nälga ei tunne, aga see-eest peale kuuendat olen juba näljast nõrkemas. Saaks vahetaks selle ümber järgmisse vahetundi, aga ei saa. Seega peab leppima tõsiasjaga, et päeva lõpuks on mul kõht sama tühi, kui minu prügikast(mis ma kinnitan, et on täiesti tühi praegu, kuna hommikul tuleb auto ja viib selle sodi minema).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar