kolmapäev, 7. september 2011

Vedasin sind alt*

Lubasin palju kirjutada, aga ma lihtsalt ei viitsi. Jõudsin alles koju ja kuna mul praegu tõesti midagi teha ei ole(filmid tõmbavad ja söök alles küpseb), mõtlesin, et löön natukene aega surnuks.

Täna tegin siis MyFitnessiga lepingu ära ja puha. Sain nimelise kaarti(20minutiga) ja see kaart pole enam papist välja lõigatud(nagu Arenas), vaid ikka korralik plastikkaart. Liitumisega(maksis 25€) sain kaasa "kingituse", mis osutuks salvrätikust ainult natukene suuremaks käterätiks(heal juhul saan sinna oma sõrme kuivaks pühkida. Suurema pinna puhul oleks see lihtsalt liiga läbi vettinud.) ja ma sain ka voucheri, mille vastu ma saan 12-ndal logoga spordikoti. Pildil on must ja valge, seega ma loodan et mul lastakse valida. Ei tea veel kumba ma tahan, aga väga vahet pole, millise koti ma endale kappi seisma panen või õele kingin vms.

Muidu ei ole midagi klubi kohta kurta. Ruumi ja masinaid palju. Üks asi siiski on: lõuatõmbel olen sunnitud olema näoga peeglist eemale ja seega ei ole suuteline oma(kindlasti kena ja eeskujulikku) sooritust nägema. Aga selle kannatab ära. Kuna ma suvi otsa pmst jõmmis ei käinud, on praegune vorm ikka täitsa p**sis. Nagu absull ei jõua.

Kehalises ka oli ainult 1.5h jooksu/jalkat ja see tõmbas jalad ikka päris tuimaks ära.

Lisan ka seda, et MF on parem selle poolest, et seal ei ole eriti (üle)keskealisi tüsedapoolseid vanamammisid, kes ahnitseksid kõik paremad masinad endale ja uriseksid kõigi peale, kes kasvõi neid vaadata julgevad. Selle asemel on MF-is hoopis parema vormiga noored näitsikud. Et silm lausa puhkab harjutusi tehes.

Koolis hindeid veel pole, aga homme on venes töö, et ilmselt sealt mingi hinne tuleb(ja mitte hea hinne), seega avan varsti sellel aastal skoori.

Rasket ja keerulist elu soovides,
ploomk.blogspot.com peatoimetaja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar