pühapäev, 11. september 2011

9/11

Head 9/11 kõigile. On möödunud 10 aastat sellest suurest vandalismi aktist. Ma eeldan, et kõik teavad, mis täpselt juhtus, et ma seda kirjeldama siin ei hakka. Aga ma mäletan aega, mil ma olin 7-aastane(10 aastat tagasi) ja ma nägin seda asja telekast. Siis olin väike ja ei saanud asjast täpselt aru. Nüüd olen juba suurem, aga ei saa asjast ikkagi päris aru.
Nagu, et mis on terrorismi mõte? Miks on vaja mingitel turbanitel vabadele riikidele näidata, et me peame neid kartma? Nad lasevad mingi maja(d) õhku ja mis edasi? Kas nad arvavad, et siis jätab USA ja ülejäänud maailm nad rahule?

EI. Nad lihtsalt vihastavad TERVE maailma välja ja ka teised riigid lähevad nende vastutavate turbanite vastu sõtta. Samas on sõda "terrorismi" vastu mõttetu. See on sõda, mida lihtsalt pole võimalik võita. Sõdu võidetakse kindlate vastaste vastu, mitte nimisõnade vastu. Sama võib öelda ka sõja narkotsi ja vägivalla kohta. Kui ka midagi peatatakse, ei lõpeta see kogu organisatsiooni tegevust.

See aga ei tähenda, et ma arvan, et mitte midagi ei tuleks teha. MIDAGI tuleks kindlasti teha, aga kas just seda. Kas on mõtet viia sõdurid kuskile kõrbesse, et nad seal miinide otsa jookseksid ja turbaneid tapaksid? Kui me ei saadaks sinna sõdureid, saaksid kohalikud vb aru, et neil on otstarbekam oma finantse kulutada söögi ja ehitusmaterjalide peale, mitte relvade(vaatasin just God of War-i, et ma olen just õiges meeleolus).

Mina arvan, et tuleks see Aafrika lihtsalt rahule jätta. Ostame neilt naftat ja selle raha eest las nad ostavad ise endale võileibu ja banaane. Aga kõik teavad, et seda ei juhtu. Me oleme kaotanud seal juba liiga palju elusid, et lihtsalt asjale käega lüüa.

Usun, et selle pika jutuga sai see teema kenasti kokku võetud.

Ostsin endale 55€ eest Kreatiini ja Valgupulbrit. Seega peaks nüüd trenn kergemaks minema ja tulemused kiiremaks/rohkem nähtavamaks.

Niitsin muru ära. Oli ka viimane aeg. Nüüd selle pärast rohkem muretsema ei pea.

Kui aus olla, siis mulle täitsa meeldis sellest terrorismist kirjutada. Vb võtangi vahel mingi teema ette ja kirjutan siia täpselt, mis ma sellest arvan. Kui olete minuga nõus, siis oleks väike tagasiside kasulik. Kui te pole minuga nõus, siis palun hoidke see enda teada.

Hakkasin ka Bon Jovit jälle kuulama ja võin julgelt seda kõigile soovitada.
Lemmikumad laulud on:
It's My Life
Livin' on a Prayer
Have a Nice Day
Bed of Roses

Ma tean, et midagi oli veel, millest ma soovisin kirjutada, aga see läks mul meelest. Kui keegi teab, siis palun andke mulle teada.

3 kommentaari:

  1. Ma pole nõus sellega, et sa ühele teemale keskendud ;D Problem?

    VastaKustuta
  2. Päris suur Problem on siis :D Kui ma selle ette võtan siis parem oleks kui sulle see meeldima hakkaks. Või muidu... :D

    VastaKustuta
  3. Või muidu sa lõpetad sel teemal rääkimise, otherwise kaotad sa ühe lugeja :D

    VastaKustuta