pühapäev, 18. september 2011

Pealkirjatu

Alustan sellest, et reedel oli Marise juures üle VÄGA pika aja tagant pidu. Üritus oli võimas(Marise arvates tõenäoliselt liigagi võimas). Aga mulle meeldis. Sain tuttavamaks hunniku rebastega ja ka vanemate inimestega. Minu meelest midagi katki ei läinud, seega on võimalus, et see kordub. Huvitav oli see, et esindatud oli väga palju Kadrisid, Kadisid, üks Kaidi kui ma õigesti mäletan jms.

Oli ka sünnipäev vanaisal ja ühel vanaemal. Mõlemal sõi kõhu kuhjaga täis. Muidu seltskond polnud päris minu maitse. Karjuvad vanainimesed, kes iga 5 minuti tagant tahtsid, et ma püsti tuleks ja näitaksin kas ma olen mingist vanaonust(keda ma suht esimest korda nägin) pikem. Kokku saabi võtta need üritused sõnaga söök.

Valgujoogi joomine edeneb visalt. Peale trenni seda suuremates kogustes alla suruda(ja seda pärast all hoida) on ikka paras challenge. Kreatiiniga on lihtsam. Seda läheb vähem ja kuigi see vees ei lahustu, läheb see pulber veega kenasti alla. Maitset tal ei eksisteeri.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar