neljapäev, 22. september 2011

Konn

Juba paar päeva olen proovinud siia midagi kirjutada, aga lihtsalt pole midagi erilist pähe tulnud.
Ei näinud mõtet kirjutada siia ka nii, nagu väike roosade trussikutega tüdruk kes blogib nii :
"ää hommik oli nummi sõin pannkooke"
"koolis on kõik rängad bitchid aga margo on nummi"
"Sünnipäevaks ma saan arvatavasti i-padi ja siis ma ei näe nii vaene välja"
vms igatahes.

Täna oli jälle sõidutund. Seekord olin terve poolteist tundi linnas. Läks üsnagi hästi. Sõiduõpetaja mainis, et minu sõidustiil on üsnagi igapäevane. Seega eksamit nii sooritada ei saa. Ka liialt kihutasin jms. Üldiselt ta ütles, et ma sõidan väga hästi ja mul on hea sõidutunnetus, aga liiklusohutus on minu jaoks lihtsalt sõna. Ühtlasi ta ütles ka seda, et mul pole hirmu (H). Aga noh That's how I roll... Peaaegu mõlkisin mingi pargitud mersu ka ära, aga manööverdasin tast nii 5cm-se varuga mööda. Teooriaid on veel 3-4 korda kohal käia ja siis saan teooria eksami ära teha. Sõidutunde on mul alles 21-st 5. Aga poh.

Homme saavad koolis rebased kesta peale. Kutsuti ka mind nendega kaasa jooksma(a klassiga), aga ma otsustasin seekord trenni kasuks, et pärast kooli returnida ja vaadata, kuidas nad tantsivad.

Bussis oli ka üks meelelahutus. Keegi ~170-180 aastane vanamammi luges bussis monoloogi peast. Algul mõtlesin, et ta seal sõbrantsiga räägib, aga kui see teine maha läks, ei peatunud mammi kõne. Täpselt ma aru ei saanud, aga tabasin katkeid nagu jalaga oimukohta, natsid, perse, mina lähen jms. Korra kui tal üks ämber(tal oli neid vähemalt kuus) ümber käis ja eemale veeres, proovis ta paar korda kurjalt köhatada, nagu tahaks ämbrit ähvardusega enda juurde tagasi meelitada. Ta oli jube kurja häälega, et ma isegi ootasin juba, et ämber tagasi perenaise juurde lippab, aga seda ei juhtunud.

Bussipeatuses üks targemat sorti 9 klassi haridusega mees ütles kord nii:
"Ma saan aru, et öösel annab kuu valgust aga miks päeval päike peab paistma... Niigi on valge ju"


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar