neljapäev, 8. september 2011

President

Alustan sellest, et eile põrkasin peaaegu presidendiga kokku. Ja ma ei räägi mingist klassipresidendist vms, vaid ikka Eesti omast. Liikusime väikese bandega peale kooli linna poole, kui vaatasin, et raekoja platsis jalutas mingi kamp mundris mehi. Kõndisin nendel nina alt läbi ja vaatasin, et esimesel oli mingi mikker pintsaku küljes. Nägu ma tal ei vaadanud. Siis jõudsid teised järele(need, kes lasid selle kamba läbi) ja mainisid, et see oli president. Pöörasin kannapealt ümber ja OLIGI!! Nagu wtf, ma oleks võinud talle vabalt noa rindu suruda. Vot neid turvamehi. Igatahes.... nuga ma talle ei andnud ja läksime sõpradena laiali.

Täna oli üldiselt suht kesine päev. Koolis oli päev otsa süda paha. Ilmselt sellest, et ümber minu lasevad rebased ringi ja ummistavad koridore ja aatriumit. Igatahes otsustasin koolist peale vene keele tööd lahkuda. Töö ise oli lebo. Arst lubas mind kenasti koju ja sellega probleeme ei tekkinud.

Jõudsin koju ja läksin sõbraga piljardit mängima(suht viiki jäime). Siis lasime nsma lõunakas ringi ja koju jõudes oli mul juba kiire autokooli jõudmisega. Läksin siis sinna ja teel nägin kuidas mingi kutt koperdas oma tõukerattaga. See tõstis mu tuju märgatavalt ja autokooli jõudes olin isegi lõbusas meeleolus. 5minutiga oli see lõbusus kadunud. Tund venis ja venis ja venis ja lõpuks sai otsa. Sain maybe esmaspäevaks sõiduaja. Kindel aeg on nüüd IGA neljapäev peale kooli, et siis soovitan teede ümbrusest eemale hoida.

Homme piknik. Mulle ei meeldi asju ette ära rääkida, kuna siis tekib raskusi teemade leidmisega järgmisel korral kui kirjutan. Seega ma tulevikul pikemalt ei peatu ja keskendun rohkem minevikule ja olevikule.

Ääretult kehva päeva soovides,
mina.


**lisa.
Lõin täna vastu trepi äärt varbaküüne ka pooleks. Ääretult valus oli. Leidsin käe pealt sinika ka, aga see tuli õnneks pesus maha. Varbaküünest veel niipalju, et pidin plätud tossude vastu vahetama, sest vereplekk minu valgetel sokkidel nägi liiga ähvardav välja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar