neljapäev, 15. september 2011

How to make ideas real.

Mõtlesin mõtlemisest. Kui on mingi idee, aga pole julgust seda ellu viia, siis sa võid seda lõpmatuseni peas viimistleda. Sul tulevad idee kohta veel eraldi ideed. Lõpuks sa oma peas valid neist parimad välja ja kombineerid need, luues ühe lausa võrratu idee.
Ainus probleem on selles, et tegemist on siiani ainult ideega. Seega on see pmst sama mis niisama fantaseerimine. See pole tõeline, seega pole sellest tegelikult midagi kasu.
Olgu parem siis natukene kehvem idee ja julgus seda ellu viia, kui hea idee, mis iial päevavalgust ei näe.

Kogu sellel jutul oli alguses mingi point ka, aga pika keerutamise käigus läks see mul kahjuks meelest ära.

Sain oma valgu ja kreatiini kätte. Kreatiini purk tundus pildil selline normaalses suuruses, aga kui kätte sain, osutus see ikka räigeks KAHURIKS. See on nagu 5-6 liitrine purk. Ootasin vb sellist 2 liitrist. Aga no eks parem olegi, et jätkub kauemaks. Kreatiinil on ikka selline väike 500g-ne purk, et tundub täitsa nromaalne. Kreatiin on üsnagi maitsetu. Seda tuleb segada vette koos süsivesikutega(mina kasutan glükoosi) ja juua esialgu 3 korda päevas. Hiljem korra päevas. Valk on Cookies and Cream maitseline(paberil). Tegelikkuses maitseb nagu küpsetuspulber. Kuna seda segatakse piimaga, maitseb see jook nagu tainas. Ehk mulle meeldib.

Suutsin vene keele õpetaja enda peale marru ajada. Täna oli tal siiski hea tuju ja ta suutis isegi naeratada kui mulle otsa vaatas.
Klass on ka võtnud nõuks mind mõrvata. Tõmbasin kirjanduses tervele klassile töö kaela. Öeldes, et võiks arutada kohustuslikku kirjandust, mis seekord(usu või ära usu) mul oli loetud.

Andreas puudus, seega ma sain isegi informaatikas tiba targemaks. Tegin ise ruutvõrrandit lahendava programmi ja see TÖÖTAS(mitte küll alguses, aga väikese kalibreerimise järel).

Autokool ka sujub. Sõidutundides ma veel kedagi alla ajanud ei ole(peaaegu olen). Sõit sujub päris kenasti, et pole midagi kurta. Teooria on juba iseenesest lihtne. Täna oli mõnus 1.5h sõit. Mind noomiti paar korda liiga hilise pidurdamise ja kihutamise(linnas kui ka maanteel) eest.

I'm on a BOAT b*tch.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar