teisipäev, 27. september 2011

It Will Rain.

Ja jälle on möödunud paar päeva minu viimasest kirjutisest. Koolinädal on olnud üsnagi kiire, võrreldes eelmiste nädalatega. Täna nagu selgus oli mul kirjand. Lootsin küll kirjanduse tunnis vene keelt õppida, aga sellest väga midagi välja ei tulnud. Kirjandi kirjutasin teemal Internet - Sõber või Vaenlane. Täpselt ei viitsi kirjutada, mis mõtteid ma sinna panin, aga ütleme, et selline tavaline bs. On hea, on halb jne.

Vene keele kohta võin head öelda ainult seda, et seda polnud täna topelttund. Õpetaja oli avastanud minu ja klassivenna töös "kahtlaselt" sarnaseid vigu, seega ilma pikema arutluseta saime mõlemad kahed. Mingil põhjusel on mulle mulje jäänud, et Ljubovi tunded minu vastu pole just kõige soojemad. Ja minul oli täna veel plaan talt uurida, kas me ka laulame... Järgmine kord kui ma seda küsin, ta kõige tõenäolisemalt pussitab mind, seega proovin perioodi lõpuni madalat profiili hoida.

Eile oli hoki. Mäng oli väga kena. Polnud suures ülekaalus vilistlased seekord ja 11ndikke oli ikka parajalt palju. Mingil ajal siiski raiusin oma säärega vastu kellelgi põlve(ma igatahes arvan, et see oli põlv. Kuskil seal piirkonnas oli.), seetõttu ma terve eilse õhtu ja tänase päeva lonkasin. Ja mitte lihtsalt lonkasin, vaid jalg tegi igal sammul valu. Homme pallivise, et vaatab mis juhtub. Jalg seda takistada ei tohiks, aga samas saaks selle ettekäändel koju magama minna..

Tuunisin veel väheke blogi välimust ja praeguseks olen sellega täitsa rahul, et kui teile ei meeldi, siis ma soovin teile igavesi kannatusi ja piinu ja kõike muud koledat.

Rasket ja keerulist elu soovides,
ploomk.blogspot.com peatoimetaja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar