pühapäev, 25. september 2011

Du Hast!!

Ei ole praegu suuteline siia väga läbimõeldud teksti kirjutama, kuna olen üksi kodus ja Pussy ja Du Hast siin kordamööda karjuvad kõrva.

Muidu on nii, et tänane trenn oli üks suur õnnestumine. Surusin kõik 5 seeriat kenasti ära. Nagu täielikult ilma Kevini abita(ta küll julgestas). Aga pmst järgmine nädal increasin raskusi ja vaatab edasi. Loodan, et see on see kreatiini mõju, mis nüüd tunda annab. Olen ka 2 nädalaga 2kg juurde võtnud, et see peab ka midagi (head)tähendama.

Eile oli Matthiase juures "väikene istumine", nagu ta oma blogis(www.matukene.blogspot.com) kirjutas. Jama oli see, et ta kirjutas sellest ENNE pidu, mis tähendas, et väikene istumine polnudki nii väike. Samas ega see väga üle käte ka ei kasvanud.
Hommikul avastasin mingid kahtlased poriplekid pükstelt, mis said küll tekkida ainult öisest mäkitiirust(võtsin üle pika aja hamburgerit, mitte juustukat).

Ja siis võin veel siia kirjutada oma muljeid retsist.
Mulle meeldis.
Kaasa ma siiski ei viitsinud joosta(käisin trennis instead). Aga õhtul läksime mingi karjaga tagasi kooli. Tantsud olid normid. B tants nägi täitsa tantsu moodi välja. Muude klasside puhul ma midagi mainimisväärest ei märganud.
Riidekett aga oli hoopis teine tera. Poolpaljad kenad(ma mõtlen emaseid) rebased lasid koridorides ringi ja puha. Aga ega rebased polnud ainsad kenad tüdrukud seal. Oli ka vanemaid ;)

Selgus, et vene keeles homme jutustamine. Seega sain annaabist mingi jutu(ÄRGE SEDA SIIS VÕTKE, MUIDU ASI TIBA KAHTLANE!!!). Paps ütles, et peaks umbes õige kah olema, et sellest mulle piisab.

Disainisin enda blogi ka natukene ümber(mul oli tõesti igav) ja tulemusega jäin ise täitsa rahule. On plaanis sinna üles äärde ka mingi selline piklik pilt nikerdada, aga pole veel ideed. Seega las olla praegune look. Panin FB badge ka siia :D Tükk aega jamasin, et leida koht, kus seda teha saab. See pani mõtlema, et on uut display pici ka vaja, aga praegu mul piltidega endast üsnagi kitsas käes, et ka see peab ootama. Kui on HÄID ideid blogi välimuse kohta, siis andke teada, kui on niisma ideid, siis palun jätke need enda teada.

Paa-pa-para-para-pap-paa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar