neljapäev, 18. august 2011

Projekt USS.

Igatahes lühifilm ussikese õhtusöögist on valmis. Praegu convertin seda mingiks normaalseks failiks(atm 49%) ja siis juutuubi üles. Ei viitsi siia linki panna, et otsiga kasutaja "ploomk" alt midagi kus oleks mingi rohelise eluka pilt peal.

Eile käisin sõbraga batuudis ka, et oli huvitav. Seal oli see löög jõu mõõtmise masin. Alguses tahtis raha, siis tegime sellele resa, ikka tahtis raha. Tirisime juhtme välja, panime tagasi ja voila! Saime täitsa tasuta. Mingi pool tunnikest tampisime seda kuni nikasitasin randme ära(highscore 898/999). Ranne siiamaani valus.

Õhtul käisime suure poistekambaga kinos Bridesmaids'i vaatamas. Mulle see film väga ei istunud. Luik raisk ütles, et oli jube naljakas. Nagu naiste Hangover - sittagi ta oli... Kaks naljakat kohta oligi minu jaoks. Üks päris alguses kui peategelane aiaga sõitis ja kui üks kutt teda kööki kamandas :D Lugesin kommentaaridest, et "peale 11min lahkusin kinost" vms. Mina igatahes istusin seal vapralt lõpuni. Samas nõrgemale sugupoolele tundus asi peale minevat. Nad ikka naersid üsnagi tihti ja siis said mehed nende üle naerda, et asi oli isegi tasakaalus. Mõnel inimesel on ikka väga naljakas naer....

Hommikul käisin täna skeidis. Polnud ammu käinud ja seega polnud päris seda vormi, mis oleks võinud olla... Aga sellegipoolest oli käik kordaläinud.

Sain Kubilt kirja ja pidin edasi ütlema, et kõik kes on tema rühmas, peavad suvel inglise keelse raamatu läbi lugema ja selle KAASA VÕTMA. Et tai pohh, kui keegi seda ei tee, sest kuna mina olin sõnumitooja, nõuan ma mingisugust hindekõrgendust või mõnda muud "eriteenet", et kui pooltel see tegemata, siis on see tiba keeruline.

Igatahes olge minu juutuubiga kursis ja võtke inkasse loetud raamat kaasa.
Ja varsti jälle batuuti...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar