pühapäev, 7. august 2011

The last perfect man.


Eile siis käisin sõbraga kinos The Rise of the Planet of the Apes-i vaatamas. Filmi nimi on küll ääretult kehva. Seda nii kirjapildi välimuse kui ka selle hääldamatuse tõttu. Film ise oli üsnagi hea stooriga. Hea sissejuhatus Planet of the Apes-ile. Ainus jama oli see, et PotA tegevus toimus mingil kaugel planeedil, mitte maal, aga see on kõrvaline asi.

Õhtul olin Danieli ja Danieliga Danieli juures(ei mõelnud seda välja, nii oligi). Olime üsnagi kained, aga huumorit sai sellegipoolest. Kuulasime tümmi, käisime saunas(no homo) ja vestlesime mitmetel erinevatel teemadel, mida ma siin mainida ei soovi.

Täna ma magasin ja nüüd lähen Ihastesse trenni. Jälle sinna parki Joonase, Silveri ja seekord ka Frediga, et ma ootan, et meil seal ikka nalja saaks.

Pilte on mul ka praegu piisavalt, et nüüd saan vast lisada neid siia minu kirjutisi illustreerima.

Ja ma olen pettunud inimestes, kellel on telefon välja lülitatud... ;)

3 kommentaari: