pühapäev, 31. juuli 2011

Bandana.

Reede oli üsnagi omapärane. Tahtsime teha klassivenna juures väikese pokkeri, aga kuna ta ei lubanud enda juurde, tuli midagi uut välja mõelda. Järgnenud idee oli ääretult random. Läksime Raja parki UNO kaarte mängima... kõlab rumalalt, aga kui mõelda, siis oli see siiski väga hea idee. Igatahes nalja sai ja kõigil oli meeldiv õhtu.

Eile käisin Keviniga lõunakas. Suht nsma vaatamas asju ja elu nautimas. Selle käigu tagajärjel ostsin endale bandana. Mitte, et ma seda nii väga tahtnud oleksin või et ma seda kuskil kanda plaaniksin. Lihtsalt selle pärast, kuna ta oli alla hinnatud 199.- pealt 1€-le. Et tundus selline hea diil. Sain sealt ka muid asju, aga nood pole väärt mainimist.

Õhtul oli teise kambaga kinos. Oli idee minna Green Lanterni vaatama. Peale seda kui ma olin juba rahva kokku saanud, avastasin, et Green Lantern tuleb kinno alles 29 august. Meil oli alles 30 juuli... Siis vaatasime selle asemel hoopis Kapten Ameerikat, mis polnud ka paha film, kuigi peategelane kakles ainult kilbiga...

Täna proovin hommiku/päeva jaoks mingi toreda tegevuse leida, aga õhtul on tuttaval sünnipäev, et siis olen Elvas ja pole väga mõtet minuga ühendust võtta.

Homme jälle tööle... Aga ainult 2 nädalat veel rügada siis vaba :D:D:D WIIIi !

Mõned pildid töökojast:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar