esmaspäev, 11. juuli 2011

Hoiupõrsas

Elie(pühapäeval) käisin sõpradega kinos(pole just tavaline), aga huvitav oli see, et seltskond oli mina + 2 sõpra, Ekraanis 21:45 Super 8-t vaatamas ja pakkuge mitu inimest siis kokku kinosaalis oli!.....

VALE

Meid oli seal täpselt 3 inimest.

Minu aknalaual ronib praegusel hetkel üks sipelgas.... Aitan ta pärast õue.

Top Geari uus hooaeg(17-nes) on juba väljas. 3 osa tegelikult juba... Kõik muidugi vaadatud...

Sõber kirjutas oma esimese postituse oma blogisse!! vaadake järgi!(Blogi rajamine minu utsitamisel(vähemalt osaliselt)). tsekk it out!!! - www.minuplaneet.blogspot.com

Jälle algas töönädal. Homme ööbin Elvas(ei viitsi koju tulla), et ma pole kättesaadav.

Kirjutaks hea meelega veel midagi siia linnupoegadest, aga olen näinud ainult liblikaid ja seega ei valda seda linnu teemat väga.


1 kommentaar: