laupäev, 16. juuli 2011

@ Ilmatsalu (jälle 13)

Kolmapäeval(umbes) oli annelinnas mingi pidu. Polnud just suurem asi üritus, aga nalja sai. Kuna mul oli vaja järgmise päeval vara ärgata ja tööle minna, olin sunnitud seal varem lahkuma. Igatahes oli see igati õige otsus, sest umbes pool tundi peale minu lahkumist saabusid kohalikud konstaablid, kes jagasid rõõmsalt suulisi hoiatusi kirjalikul moel kõigile soovijatele(nendele, kes tunnistasid, et on alaealised).

Igatahes jätsin seal endast kustumatu mulje, sest sain kutse Ilmatsallu Beach Partyle. Seal proovisime algul lõket tööle panna, ei õnnestunud, sest meil polnud kuivi puid, paberit ja ka kirves jäi mingi niiske paku sisse kinni ja selle eemaldamisel murdus vars. Seega jäi grillimine/lõke ära(Meil polnud ka midagi mida grillida). Kohalikest niipalju, et enamustel(minu vanustel või tiba noorematel) oli juba kriminaalregister üpriski huvitavate asjadega.

1 kutt näiteks oli vist kergelt alaarenenud(või lihtsalt polnud arenenud) ja rääkis, et kui ta kunagi oli umbes 4 päeva magamata, hakkas hallukaid nägema ja temaga olnud naine oli muutunud RÄSTIKUKS(lol). Ta üritas "rästikut" kägistada, aga vedas ja hallukas läks üle. Naine oli olnud juba näost sinine. Sama kutt põletas ka mingi Ilmatsalu matkaraja silla maha. Uudis pidi postimehes ka olnud olema.

Mingi teine kutt oli lihtsalt mingil põhjusel tiba vihane olnud ja Tähtvere pargis mingile endast peajagu suuremale kutile lihtsalt molli pannud ja siis teda maas tagunud(seda lihtsalt selle pärast, et ta oli vihane...). Selle eest sai ta 2 aastat tingimisi ja mingi aja alkokeeldu, mida ta rikkus ja sai selle pikendust...

Õlli pakkus mulle üks härra, kes oli ka 2 venda peaaegu surnuks tampinud ja ka tingimisi vabastatud, seega kui ta pakkus olin ma sunnitud vastu võtma, kuna muidu vello äkki solvub. Siiski saime kõik võrdlemisi sõbralikult läbi ja sai nalja ka, et võin öelda, et kohalikud kutid on ikkagi suht lahedad, kui nendega mingit kana kiskuda pole.

Teine töönädal on juba möödas ja seega ka teine palgapäev on möödas. Leidsime kuurist mingi vana sapaka ja puhusime talle elu sisse. Nüüd tööjuurekese juures hea pauside(10min) ajal peenestamas käia. Positiivne on see, et mina olen seal ainus juht(sellest noormeeste bandest) ja seega jääb sõitmine minu hooleks.

Auto töötab võrdlemisi hästi, aga mingil hetkel kadusid lihtsalt pidurid ära ja see tiba ehmatas, aga kuna käsipidur veel töötab, laseme siiski edasi. Korra keerasin auto peaaegu katusele ka, aga siiski päääsesime. Muidu julge sõita ka kuna turvavöösid ja pidureid pole. Igatahes peale seda insidenti palus meie tööandja meil poole kiirusega vähemalt sõita, mida oli küll lihtne öelda, aga raske teostada. Seda selle pärast, et spidomeeter enamuse ajast ei näita absoluutselt mitte midagi. Seega lasime vana moodi edasi.

Rolleril ka õli otsas ja mõlemad esituled on puru, et peab sinna osa palgast investeerima.

Homme vast Joonasega kuskile parki trenni tegema(ei teagi mida oodata), aga eks näeb. Ei teagi, kas jõuan veel midagi teha, sest pole ligi 2 kuud trennis käinud. Seda väga erinevatel põhjustel.

Aga ma arvan, et sai päris meeldiv kirjutis siia. Peaksin tihedamini kirjutama siis lühemad jutud, aga tööpäevadel pole lihtsalt viitsimist.

Ciao!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar