laupäev, 9. juuli 2011

Apelsinimahl

Pole siia juba nädal aega midagi lisanud. Asi selles, et on olnud kiired ajad ja pole ka väga viitsinud.

Igatahes vahepealsetest sündmustest natukene...
Tööl lõikasin endale ketassaega pöidlasse... Pöial jäi alles ja õmmelda pole ka vaja... Huvitav oli see, et ma absoluutselt ei tundnud vale vms. Tundsin lööki, kui tera ja sõrm kohtusid ja nägin, et kinnas oli puru. Arvasin, et peaks sõrme ka üle vaatama ja peale kinda eemaldamist leidsin teise veritsevana. Igatahes midagi hullu pole, aga ega väga paljud inimesed ei saa öelda, et on ketassaega ennast lõiganud.

Oli palgapäev!!! :D ja nüüd saan jälle kulutada ja investeerida mõttetutesse asjadesse.

Vanaema sai endale interneti!!! Aga tal oli mingi jama ja see ei funktsioneerinud. Läksin siis appi ja selgus, et nad ei olnud salasõna modemi pealt üles leidnud ja juhe polnud päris korralikult ühendatud... Igatahes mu vanaema on nüüd online...

Käed on pinde täis ja kopsudes pole liigse saepuru tõttu enam hapnikule ruumi, seega..umm.. jah.

Hommikul on väsimus/uni õhtul pmst sama. Seega peab video filmimine edasi lükkuma...

btw sain tasuta mingi videokaamera. Võrdlemisi juust on, et ma ei teagi kas ma seda kasutama hakkan. Igatahes on ta nüüd olemas.

Teel Elvasse(või tagasi) olen märganud palju rebaseid(elusaid ja surnuid) ja liblikaid. Ja erinevaid inimesi tegemas tee ääres erinevaid asju.

Täna sain lõpuks puhata ja seega olen tiba paremas tujus kui nädalasees.

Joon apelsinimahla.

1 kommentaar: