esmaspäev, 4. juuli 2011

the fuck?!

täna oli esimene tööpäev ja see möödus võrdlemisi aeglaselt. Olin seal 8.5h, mis oli ikka jube pikk aeg. Vedasin laudu ja sain pinde. Minu "boss"(kutt kes ütles, mida ma tegema pean) on ilmselt oma alaga tegelenud juba Kalevi kommivabrikustki kauem(1806). Muidu oli tore vana. Eldur oli nimeks...vist.

Pidin vara ärkama ja olen nüüd väsinud. Ma ei ärka nii vara isegi kooli ajal... Hakkan vist haigeks jääma... Tulin koju ütlesin, et kurk valus, Ema soovitas esimese asjana viina võtta...!? Mõeldud, tehtud. Pärast 3 pitsi oli juba "kurgul" tiba parem.

Homseks pean tööle lapsevanema loa võtma kaasa(kirjaliku seekord) ja saan ka oma palganumbri teada. Kui on hea suur number, siis kirjutan ka siia, et teisi kadedaks teha. Kui väike, siis ei vääri mainimist.

Pildike mille leidsin telefonist:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar