esmaspäev, 25. juuli 2011

Hansaelu

Nädalavahetus oli võrdlemisi võimas. Kaks päeva sõpradega linnas suure rahvamassiga. Laadal väga ei käinudki, aga soetasin endale sealt siiski mõne meene. Klassiõed tegid seal mingit mõõtmist vms noorukitele teaduslinnas(mis koosnes kahest telgist). Sain sealt VIP pääsme, millega polnud absoluutselt mitte midagi teha, aga asi oli põhimõttes. Käisin ka kaks korda kinos kuna lihtsalt tuli selline idee. Vaatasin Härri potter 72, mis oli küll hea, aga mitte nii võimas epic battle between good and evil, kui ma olin oodanud. Teine film oli Horrible Bosses, mis oli üks naljakamaid filme, mida ma viimasel ajal näinud olen. Seda ma soovitan kohe kindlasti kõigile.

Oli ka üks pisitillukene pettumus, aga I'll make it right. Vahetasin rolleril esipirnid ära(jube ajukepp oli), aga sain siiski hakkama. Katsugu need mendid nüüd mind sellega vahele võtta... :P

Pühapäeval sattusime linnas kambaga paduka kätte. Tegelikult oli see võimas ja lõbus kogemus. Olime siis ühes telgis varjul, kus müüdi kotte vms, aga sis tuli idee minna sinna "teaduslinna". Pistsime vihmaga jooksu ja jõudsime läbimärjana kohale, nagu Joonas pildil demonstreerib:

Täna oli jälle uus tööpäev, mis möödus enam-vähem töökalt. Panime umbes 1,6 ust ette(sellised suured 3,5m kõrgused kahepoolsed uksed). Uksed läksid jällegi sinna mõisa. Koht on Heimtali, kui kedagi peaks huvitama... Homsest tööst ma veel väga midagi ei tea, aga igaks juhuks võtan kaasa võileivad, mitte raha prae jaoks, kuna kui lähen jälle objektile, on suur võimalus, et pood pole just kiviviske kauguses.

5 kommentaari:

  1. Pilt on ülikõva lol :D
    Aga head tööpäeva sulle homme :D

    VastaKustuta
  2. Pilt on tõesti hea, aga tööpäev oli lõpu poole ääretult masendav. Homme vähemalt olen jälle Elvas.

    VastaKustuta
  3. Effin four-eyes...
    Ei, ma tegelt ei mõnita. See oli mu esimene mõte Joonase pilti nähes. Meh... Ma istusin selle paduka ajal mugavalt autos ja tänitasin "Gawd, it's water! You'll all die when you get wet! Run for your life!"

    VastaKustuta