kolmapäev, 20. juuli 2011

Tiitel.

Täna tööl oli üsnagi nagu eile. Püstitasin mingi kutiga(kutsekast ja praktikal) lõunaka kõrvale seda müra blokaadi. See töö palju lebom kui seal saekaatris.. :D Homme lähen hommikul siiski saekasse ja võib-olla(kui ikka väga veab) saan minna Viljandisse uksi paigaldama vms. Nüüd tean, et lõunakasse viivad bussid 2, 6, 7, 18 ja lõunaka ekspress, sest jälgisin nende tulemisi/minemisi päev otsa(eilne päev ka).

Siis läksin koju.

Poodi minnes sõitis üks(sitane) ment mulle ette ja tahtis, et ma peatuksin. Ega mul väga valikut polnud ja jäin seisma. Raibe tuli kohe autost välja ja nõudis, et miks mul tuled ei tööta. Vastasin "ups"(tegelikult olid lihtsalt mõlemad pirnid puru...). Siis sellest talle ei piisanud ja ta uuris, kas ma olen uue liiklusseadusega kursis. Vastasin, et midagi ikka tean, et nt peab registreerima jne...
ja siis viis ta mind oma bussi, kus tegi mulle suulise hoiatuse(kirjalikult muidugi), kuna mu kaasreisijal oli RATAkiiver, miite MOTOkiiver(nagu wtf keda see huvitab t*ra!!!).

Igatahes ta mingi 10min täitis seda "suulist" hoiatust ja selgitas, et järgmine kord saan trahvi ka kui keegi viitsib kontrollida arvutist, kas mul "hoiatusi" all on. Küsisin, kas tema kontrollis - ei kontrollinud, seega arvestan sellega, et neil suht poh sellest.

Tegelt on sellest hoiatusest ka poh, aga asi on põhimõttes, et oleks ju võinud lihtsalt viisakalt öelda, aga EI, peab ikka mingi kuradi paberi ära täitma. Kurat teinud siis juba kohe trahvi noh.

Respect Eesti Politseisse kohe langes märgatavalt. Eriti, kuna viimase nädala jooksul on olnud minul 2 kokkupuudet nendega ja sõpradel ka kokku 2 ja need pole just väga õnnelikult lõppenud. Mõni siiski piisavalt õnnelikult.

Point on siin selles, et mulle enam politsei ei meeldi. Ma pole nende vastu, aga kurat kas on vaja tegeleda (enam-vähem) korralike kodanikega, kui mingid nugadega sibulad seal Annelinnas vabalt ringi lippavad(no offence muidugi). Annelinnas on ikka toredaid inimesi ka nii ühe kui ka teise SELVERi juures...(olen käinud ja näinud, seega räägin kogemusest). Viimastel päevadel üldse seal annelinnas(minu jaoks ükskõik milline piirkond teisel pool Emajõge) palju käidud.

suht vsjo.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar