reede, 22. juuli 2011

Palgapäev vol 3

Pildid on mingid suvakad + need mis tööl tegin, et näidata mida(tegelikult "kus" ma käin).






Täna ja eile oli töö Viljandi külje all kuskil kohas mille nime ma ei mäleta. Aitasin Restaureerida vana mõisa, millest tuleb koolimaja. Maja peab olema valmis 1.-ks septembriks. Ja ta kindlasti ei ole selleks ajaks valmis. Paigaldasin aknalaudu(ilusad saarepuust, mida ise aitasin ka valmistada) ja esimene korrus on pmst valmis. Teine veel väga pole ja kolmandast me ei räägi.

Homme on Hansapäevad(tegelt algas täna, aga ma ei viitsi täna minna. Seega algavad nad minu jaoks homsest) ja kui keegi tahab minuga tulla, siis võtke ühendust, kui ma seda juba ise pole teinud.

Sellise ilmaga on ikka vääga masendav tööl käia. Samas oli mul töö täna viludas majas, kus oli konditsioneer jne. Seega võrreldes sõbraga, kes peab saare puidu kuivatus laos mingeid liiste(mis mina lõikasin) lihvima ja pahdeldama, on mul ikka vägagi vedanud. Seal laos on seinad ja lagi plekist, et hea soe + seda köetakse, et puit kiiremini kuivaks...

Homme teen ühe julgustüki ja kui asi õnnestub, siis annan siin teada. Kui mitte siis...no kellele see lause ikka meelde jääb..


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar